گلاب آدینه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امروز سوم مرداد ماه در مراسم افتتاحیه نمایش «صبح یه روز لعنتی» به کارگردانی حسن باستانی حضور می یابد.
کد خبر: ۴۶۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 25 July 2017
به گزارش تابناک : اجراهای نمایش «صبح یه روز لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی حسن باستانی از  سه شنبه، سوم مرداد ماه، در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر با حضور گلاب آدینه و دیگر هنرمندان تئاتر و سینما آغاز می شود. «صبح یه روز لعنتی» که یک درام ضد جنگ و در مورد تقسیمات مرزی بین کشورهاست و نزاع چند نفر بر سر حق مالکیت یک توالت را به نمایش در می آورد.
در این نمایش ۶۰ دقیقه ای که هر شب، ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه می رود، بازیگرانی چون: رویا افشار، لیلا برخورداری، مارال فرجاد، حمیدرضا فلاحی، پژمان عبدی، احمد صمیمی ایفای نقش می کنند. از دیگر عوامل این نمایش می توان به مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سامان پورسلیمانی، گروه کارگردانی: مژگان حسینی و نیلوفر فاطمی، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: فرنوش فرجندی، دستیار طراح‌صحنه: نیلوفر فاطمی و محمد علیزاده، عکاسان: ماندانا عضد آزاد و پریسا صالحی، مدیر روابط‌ عمومی و مشاور رسانه ای: امیر پارسائیان‌مهر و تبلیغات: گروه تئاتر مارکت اشاره کرد.
علاقه مندان به تهیه بلیت می توانند به صفحه فروش این نمایش در سایت تیوال به آدرس  www.tiwall.com/theater/sobheyeruzelanati  مراجعه کنند.






منبع : صبا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار