همزمان با تشدید جنجال دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، منابع خبری از احتمال استعفای وزیر خارجه ترامپ خبر دادند.
کد خبر: ۴۶۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 25 July 2017
به گزارش تابناک : رکس تیلرسون ممکن است سمت خود را ترک کند. این خبر زمانی منتشر می شود که شاهد اوج گرفتن ماجرای ارتباط اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه و تغییرات سریالی در دولت آمریکا هستیم، تغییراتی که استعفای شون اسپایسر سخنگوی کاخ سفید در روزهای اخیر یکی از آنهاست. جراد کوشنر داماد ترامپ نیز پس از نشست با سناتورها پشت درهای بسته، هرگونه تبانی با روسیه را رد کرد.
روزنامه نیویورک تایمز هم نوشت: «برایان بنچووسکی» نامزد ترامپ برای ریاست بخش کیفری در وزارت دادگستری آمریکا گفته: قبلا برای "آلفا بانک" روسیه کار می کرده است. آلفا بانک یکی از بزرگ ترین موسسات مالی روسیه است که مالکان آن با رئیس جمهور روسیه ارتباط دارند. بنچووسکی قرار است امروز در کمیته قضایی سنا حاضر شود. ماجرای ارتباط پسر رئیس جمهور آمریکا با روسیه هم همچنان دامنگیر ترامپ است. خبر دیگر اینکه «سارا هاکبی سندرز» سخنگوی کاخ سفیدگفت: رئیس جمهور آمریکا لایحه تحریم های کنگره را ضد روسیه بررسی می کند. مجلس نمایندگان آمریکا امروز قرار است طرح تحریم های جدید  علیه روسیه، کره شمالی و ایران را به رای بگذارد.  اتحادیه اروپا به آمریکا درباره پیامدهای تحریم ها هشدار داده است.




منبع : سی ان ان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار