فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ایام ولادت فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) و خجسته سالروز میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) و آغاز دهه مبارک کرامت را به عموم مردم مؤمن و شریف شهرستان اصفهان تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 25 July 2017
به گزارش تابناک : احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ایام ولادت فرخنده حضرت فاطمه معصومه (س) و خجسته سالروز میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) و آغاز دهه مبارک کرامت را به عموم مردم مؤمن و شریف شهرستان اصفهان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دهه کرامت سرشار از معانی، ارزش ها ومفاهیم پرمعنا ،سازنده و ارزشمند الهی انسانی و یادآور تمام خوبی‌ها ، ارزش ها و کمالات انسانی است. این دهه، ایام بسیار مبارک و پربرکتی است که در آن به واسطه میلاد انوار الهی، عرش شکوفه باران و فضا آکنده از عطر حضور ملائک مقرب الهی است. دهه کرامت که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می پیچد فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت ( ع ) و تکریم مقام ولایت فراهم می شود . این دهه ، زمان
مناسبی جهت ترویج معارف اهل بیت ( ع ) ونهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی و فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت (ع) به ویژه فرهنگ ناب فاطمی و رضوی است تا با بهره مندی از دریای بی کران آموزه های قرآنی، زمینه آشنائی هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت (ع) به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم گردد.
اینجانب، فرا رسیدن ایام ولادت فرخنده کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و خجسته سالروز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) و آغاز دهه مبارک کرامت را به عموم شیعیان جهان بالاخص مردم مؤمن و شریف شهرستان اصفهان، تبریک عرض نموده، امیدوارم توفیق بهره مندی از فیوضات دریای فضل و کرامات این انوار الهی برای همگان میسر گردد.
احمد رضوانی
معاون استاندار و فرماندار اصفهان






منبع : استانداری اصفهان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار