رییس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان از راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی در شوراهای حل اختلاف استان اصفهان خبر داد و گفت: این سیستم برای نوبت گیری مراجعه به احکام و ملاقات با رئیس شوراهای حل اختلاف استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۴۶۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 25 July 2017
به گزارش تابناک : روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان اصفهان روز سه شنبه به نقل از ' سیدمهدی رستگاری '، هدف از راه اندازی این سیستم را تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی بهینه به مراجعان، کاهش بار ترافیکی، جلوگیری از ازدحام جمعیت و اتلاف وقت ارباب رجوعان به شوراهای حل اختلاف عنوان کرد.
وی اظهار کرد: مراجعه کنندگان می‌توانند از طریق پرتال جامع نوبت دهی دادگستری کل استان اصفهان و یا از طریق سایت http://nobatdades.ir محل مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در روز تعیین‌ شده به محل مورد نظر خود در شوراهای حل اختلاف مراجعه کنند.
رستگاری افزود: از این پس روزانه به حدود یکهزار و 750 نفر از طریق سیستم نوبت دهی اینترنتی برای مراجعه به اجرای احکام شوراهای حل اختلاف اصفهان نوبت داده می شود.
وی یادآور شد: پیش از این باتوجه به بار ترافیکی بالا، بسیاری از ارباب رجوعان مجبور بودند برای دریافت نوبت از صبح زود به شوراهای حل اختلاف مراجعه کنند و در این روند افراد مراجعه کننده زمان زیادی را از دست می دادند. 
وی ادامه داد: با راه اندازی این سامانه از ازدحام جمعیت در شوراهای حل اختلاف کاسته و از اتلاف وقت ارباب رجوعان جلوگیری می شود.
معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: این روش نوبت‌دهی برای اولین بار در شوراهای حل اختلاف اصفهان با همت و تلاش مدیر آمار و انفورماتیک شوراهای حل اختلاف استان اصفهان و بصورت آزمایشی اجرا شده و امید است که شاهد بهبود روند کار و رضایتمندی ارباب رجوعان در شوراهای حل اختلاف باشیم.
هدف از تأسیس و راه اندازی شوراهای حل اختلاف کاهش حجم پرونده ها به محاکم قضایی و رفع اختلاف ها بر مبنای صلح و سازش است.
در استان اصفهان 310 شعبه شورای حل اختلاف فعال است.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار