رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: سال گذشته ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر به اربعین عزیمت کردند که پیش‌بینی می‌کنیم امسال این تعداد به ۳ میلیون نفر برسد. همچنین با این پیش‌بینی خیز خدمات‌رسانی هم به همین مقدار افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۴۶۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 25 July 2017
به گزارش تابناک : حسن پلارک درباره پیش‌بینی‌اش درباره تعداد زائرین اربعین در سالجاری گفت: سال گذشته به صورت رسمی 2 میلیون و 200 هزار زائر به اربعین عزیمت کردند ضمن اینکه پیش‌بینی ما افزایش تعداد زائران به 3 میلیون نفر است. همچنین با این پیش‌بینی خیز خدمات‌رسانی هم به همین مقدار افزایش خواهد یافت.

وی گفت: سال گذشته 1.5 میلیون پخت در هر وعده و در طول 24 ساعت 4.5 میلیون پرس غذا بین زائرین اربعین تقسیم شده است که امسال این تعداد افزایش یافته و به 2 میلیون پرس غذا در هر وعده و در مجموع به 6 میلیون پرس غذا در 24 ساعت خواهد رسید.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: ظرفیت اسکان زائرین اربعین هم در سال گذشته 900 هزار نفر بوده که می‌کوشیم این میزان را به 1.5 میلیون محل اسکان برسانیم که تمامی این اقدامات با استفاده از خدمات مردمی صورت می‌گیرد. البته برخی دستگاه‌های دولتی و خدماتی هم به ما کمک می‌کنند.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار