آغازی دوباره برای خدمت رسانی در اصفهان سیتی سنتر
نشست هم اندیشی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران، مجری طرح اصفهان سیتی سنتر (قلب شهر)؛ به همراه جمعی از هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی کشور در مرکز همایش های بین المللی اصفهان سیتی سنتر برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 22 July 2017


به گزارش مدیر روابط عمومی مجموعه تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری اصفهان سیتی سنتر، این مجموعه با دعوت از مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید موسیقی و شعر و ادب کشور، تلاش کرد تا از تجربیات اهالی موسیقی و هنر در ارتقاء امور فرهنگی مجموعه بهره مند شود.
محمدحسین عبداللهی اظهار کرد: علي رستميان، محمدرضا رستميان، محمدعلي بهمني، سعيد بيابانكي، حسام الدين سراج، حسين سروي، مرتضي دليري، محمد تقی سعیدی، حسن طاهرزاده  و علی اصغر شاهزیدی از جمله میهمانان مجموعه اصفهان سیتی سنتر بودند که در این جلسه هم اندیشی از نظرات و ایده های آن ها برای ارتقا امور فرهنگی استفاده شد.

•  قلب شهر؛ مجموعه ای قابل تقدیر در حوزه فرهنگی است 
مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بازدید از مرکز همایش های بین المللی و دیگر امکانات فرهنگی قلب شهر، اقدامات این مجموعه را قابل تقدیر خواند. 

فرزاد طالبی اذعان کرد: هرگونه فعالیت موسیقايي بخش خصوصی قابل تقدیر است. به همه عوامل این پروژه بابت حرکت فرهنگی ارزشمندی که صورت گرفته است، تبریک می گوییم.
وی افزود: حضور من در این مجموعه نشان دهنده استقبال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هر گونه سرمايه گذاري بخش خصوصي در حوزه موسیقی است. 
طالبی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به کمبودهاي موجود در فضاهاي مربوط به گالری ها، سینماها و سالن های اجراي موسیقی که در همه جای کشور حس می شود، از فعاليت بخش خصوصی در این حوزه ها حمایت می کند.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: موسیقی اصفهان یکی از پایه های موسیقی دستگاهی ايران است و اجراهای خوب و تولیدات ارزنده ای وجود دارد كه اصفهان  را نیازمند توسعه فضای اجراي موسیقی  توسط بخش خصوصي  کرده است . 
طالبی تاکید کرد: متاسفانه بهای اجرای موسیقی در کشور بالاست و ما خوشحالیم که در قلب شهر، مرکز همایش های بین المللی برای بیش از هزار نفر، با جدیدترین تجهیزات روز دنیا ایجاد شده است.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: به مردم اصفهان برای حفظ مجموعه قلب شهر در پنج سال گذشته تبریک می گویم و امیدوارم مسیر رشد مجموعه همچنان ادامه داشته باشد و شاهد سرمایه گذاری های بیشتری در حوزه فرهنگ باشیم.

•  مرکز همایش های بین المللی گامی در مسیر توسعه 
مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران با بیان این که مرکز همایش های بین المللی اصفهان سیتی سنتر برای برگزاری همایش ها و جشنواره هایی در شأن و شخصیت مردم شهر اصفهان احداث شده است، عنوان کرد: تلاش ما در این مجموعه بر آن بوده است که تا حد امکان یک نمونه و الگوی مناسب برای دیگر سرمایه گذاران ایجاد کنیم تا اقدمات دیگری که در کشور انجام می شوند بهتر از آنچه ما ایجاد کرده ایم باشد. 

مسعود صرامی احداث مرکز همایش های بین المللی را حرکتی تکاملی دانست که شروع خوبی داشته و اطمینان دارد که در آینده خدمات بیشتری را به مردم این شهر ارائه خواهد کرد.

وی افزود: مرکز همایش های بین المللی اصفهان سیتی سنتر در اولین روزهای بهره برداری در اختیار برنامه نسیم مهربانی قرار گرفت و به واسطه این برنامه بیش از 200 نفر از زندانیان جرایم نقدی در ماه مبارک رمضان آزاد شدند. موفقیت و برکت در این برنامه باعث شد به این اطمینان برسیم که مرکز همایش های بین المللی در گام های بعدی خود نیز موفق خواهد بود.

صرامی معتقد است آنچه اهمیت دارد، این است که مرکز همایش های بین المللی اصفهان سیتی سنتر می تواند جشنواره های زیادی را به اصفهان بیاورد و موجب رونق هتل ها و در نتیجه ارتقاء اقتصادی شهر شود.

به  اعتقاد صرامی، فرهنگ اساس پیشرفت یک جامعه محسوب می شود و باور مدیران این مجموعه بر آن است که بدون فرهنگ نمی توان یک الگوی مناسب ایجاد کرد. به این معنا که اگر دانشگاهی ایجاد نشود و خدمات جانبی را به مردم ارائه ندهیم، نمی توانیم عقاید و آرمان های خود را به نسل آینده و کسانی که می خواهند در این مجموعه حرکت کنند، منتقل کنیم.

وی ادامه می دهد: اقدامات فرهنگی ما تنها به اصفهان سیتی سنتر ختم نمی شود و در دیگر پروژه ها  از جمله شهرک سلامت نیز توجه به فرهنگ را در صدر برنامه های خود قرار داده ایم. به طوری که شهرک سلامت نیز از سالن کنفرانس، کلوپ پزشکان و خدمات جانبی مستقل برخوردار است.


مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران تاکید کرد: دومین دانشگاه اصفهان سیتی سنتر در غالب دانشگاه آزاد اسلامی در شهرک سلامت تاسیس خواهد شد و توانسته ایم رشته های جدیدی را در حوزه درمان این دانشگاه ایجاد کنیم.

•   شروعی جدید برای خدمات رسانی در اصفهان
قائم مقام شرکت پرستیژلند ایران عنوان کرد: خرسندیم که یک مکان خوب برای مردم خوب اصفهان ایجاد کردیم. سال 1391 که چنین مجموعه ای ایجاد کردیم، خودمان هم انتظار این گونه استفاده و مراقبت را از طرف مردم نداشتیم.

محمدرضا محسنی افزود: اصفهان سیتی سنتر متعلق به مردم است و احترام به مردم و نیازهایشان باعث می شود که انتظار مردم نیز رشد کرده و همه ارگان های خدمات رسان در شهر به مردم احترام بگذارند.

وی گفت: ما از نظرات مهمانانمان که همگی اهالی هنر هستند، در راستای ارتقا مجموعه استفاده می کنیم.

قائم مقام  شرکت پرستیژلند ایران مدعی است: افتخار می کنیم که همیشه در حال آموزش و ارتقا مجموعه هستیم. زیرا با کنار گذاشتن غرور و تلاش بیشتر برای یادگیری، هر روز موفق تر عمل کرده ایم و به این موضوع افتخار می کنیم. 
محسنی تاکید کرد: امیدواریم آغاز فعالیت مرکز همایش های بین المللی اصفهان سیتی سنتر شروعی جدید برای خدمات رسانی در شهر اصفهان باشد.

•  اصفهان سیتی سنتر آبروی شهر اصفهان است 
               
علی اصغر شاه زیدی استاد آواز شهر اصفهان در نشست هم اندیشی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران ، ضمن تشکر از مدیران اصفهان سیتی سنتر، عنوان کرد: اصفهان سیتی سنتر آبروی شهر اصفهان است. شهری که خودش نگین انگشتری جهان است.

شاه زیدی خاطرنشان کرد: آنجا که سخن باز می ماند، موسیقی آغاز می شود. از اصفهان سیتی سنتر بابت ایجاد مرکز همایش بین المللی استاندارد و ذوقی که در ساخت این مرکز به کار برده اند، سپاسگذاریم.

استاد آواز شهر اصفهان گفت: باید افتخار کنیم که زاده شهری هستیم که چنین افرادی برای فرهنگ و هنرش تلاش می کنند. اصفهان سیتی سنتر مرکزی برای همه ایرانی هاست و همه افراد با همه سلایق و نیازها می توانند استفاده کنند و از آن لذت ببرند.

•  از دیدن اصفهان سیتی سنتر متحیر شدم

سعید بیابانکی، شاعر و طنزپرداز اصفهانی مدیر پروژه اصفهان سیتی سنتر را یک نخبه خوانده و عنوان کرد: از دیدن اصفهان سیتی سنتر متحیر شدم. 
بیابانکی اذعان کرد: مجموعه اصفهان سیتی سنتر در نوع خودش بی نظیر است و با همه نمونه های دیگری که در کشورهای خارجی دیده ام، متفاوت است. 

وی تفاوت اصفهان سیتی سنتر با دیگر مجموعه های تجاری دنیا را در تفکر پدیدآورندگان آن عنوان کرده و گفت: در مجموعه های داخل کشور و خارج از کشور تنها تفکر اقتصادی وجود داشته است ولی اصفهان سیتی سنتر شبیه یک شهرک است که عمده نیازهای زندگی را زیر یک سقف تامین می کند. 

بیابانکی افزود: اصفهان سیتی سنتر به حفظ شهر کمک می کند چون ترافیک شهر را به خارج از شهر منتقل و نیازهای فرهنگی، تفریحی، گردشگری را در یک مکان تامین می کند.

شاعر و طنزپرداز اصفهانی عنوان کرد: اصفهان سیتی سنتر توازن و تقارنی دارد که انسان ها را به توازن می رساند. بخشی از آسیب های اجتماعی به خاطر نبود توازن است و این تعادل و توازن در رفتار افرادی که در این مجموعه هستند، دیده می شود.
برچسب ها: سیتی سنتر ، موسیقی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار