سید مسعود ذکاوتمند مدیر روابط عمومی خانه انقلاب اسلامی و ولایت در خصوص برنامه های تابستان این مجموعه بیان کرد: سلسله نشست‌های راحیل با موضوع معیارهای انتخاب همسر، کاروان فرهنگی راهیان انقلاب و نخستین دوره جامع تربیت مربی و مبلغ انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که خانه انقلاب اسلامی و ولایت برای ایام تابستان در نظر گرفته است.
کد خبر: ۴۶۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 23 July 2017
به گزارش تابناک : مدیر روابط عمومی خانه انقلاب همچنین یاد آور شد:فصل دوم سلسله نشست‌های راحیل با موضوع معیارهای انتخاب همسر صبح‌های جمعه ساعت 10 با حضور امیرحسین بانکی‌پورفرد در گلستان شهدا برگزار می‌شود.
وی افزود: در این جلسات که با شعار «انتخاب عاقلانه و زندگی عاشقانه» تدارک دیده شده و به صورت پرسش و پاسخ اداره می‌شود، موضوعات هر هفته به شرکت‌کنندگان در این جلسات اطلاع‌رسانی می‌شود تا سؤالات پیرامون آن طرح شود.
مدیر روابط عمومی خانه انقلاب اسلامی و ولایت با اشاره به اینکه فصل اول سلسله نشست‌های راحیل با موضوعخویشتن‌داری جنسی برگزار شده بود، تصریح کرد:
استقبال خوبی از این جلسات به عمل آمده و هر هفته بیش از 500 نفر در آن شرکت می‌کنند، متن و صوت کامل جلسات هم در کانال اطلاع‌رسانی خانه انقلاب به نشانی
https://telegram.me/khanehenghelab
بارگزاری شده و فیلم جلسات هم قابل دریافت بوده و قابلیت پخش زنده جلسات «راحیل» در کانال تلگرامی هم در نظر گرفته شده است.
سید مسعود ذکاوتمند افزود:به دلیل کاربردی بودن بحث برای خانواده ها هر هفته شاید حضورتعداد زیادی از این عزیزان در جلسه هستیم.
خانه انقلاب اسلامی و ولایت برای چهارمین سال کاروان فرهنگی «راهیان انقلاب»را جهت آشنایی بیشتر فعالان فرهنگی به ویژه قشر نوجوان و جوان با وقایع پیش از انقلاب و اوایل انقلاب راه اندازی کرده است.
ذکاوتمند بیان داشت: در واقع این کاروان جهت بازدید از نقاط تأثیرگذار انقلاب اسلامی در تهران راه‌اندازی شده است و سال گذشته 7 هزارنفر از طریق این کاروان از نقاط انقلابی تهران بازدید کردند.
وی ادامه داد: ثبت نام این کاروان آغاز شده و ما از تمام مراکز فرهنگی، گروه های دانش‌آموزی و دانشجویی و حوزوی ها جهت شرکت در این اردوی سی ساعته دعوت به عمل آورده‌ایم.
مدیر روابط عمومی خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان اضافه کرد: این بازدید شامل حسینیه جماران، موزه عبرت ایران، کاخ موزه سعدآباد، باغ موزه دفاع مقدس همراه با زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران می‌شود.
ذکاوتمند تصریح کرد: فعالیت این کاروان طی روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هر هفته تا پایان شهریورماه ادامه می یابد و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سایت خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان مراجعه ویا با شماره 33387535 تماس حاصل نمایند.
مدیر روابط عمومی خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان بابیان اینکه طرح سفیران انقلاب در دستور کار خانه است، گفت: اولین دوره جامع تربیت مربی و مبلغ انقلاب اسلامی ویژه برادران در سرفصل دو ساله انجام خواهد گرفت.
‌ذکاوتمند سلسله جلسه‌های «ولایت در نهج‌البلاغه» که روزهای یکشنبه ساعت 18 برگزار می‌شود و مجموعه فرهنگی بینش ولایی با رویکرد موضوع محور را از دیگر برنامه‌های خانه انقلاب اسلامی ولایت اصفهان بیان کرد.





منبع : رویش نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار