سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: سعی کردیم کاستی‌های فصل قبل را با خرید و تلفیق بازیکنان باتجربه و جوان رفع کنیم.
کد خبر: ۴۶۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 23 July 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا مهاجری در نشست خبری باشگاه پدیده خراسان پیش از آغاز لیگ برتر هفدهم اظهار کرد: خوشحالم که خداوند این توفیق را داد تا سالی دیگر در کنار مردم مشهد باشیم. روزهای سختی در پیش داریم که امیدواریم با نقد منصفانه و راهگشای اصحاب رسانه این سختی‌ها را پشت سر بگذاریم.

او افزود: خوشحالی من از این بابت برای لیگ هفدهم مضاعف شده که می‌توانیم اسپانسری خوب را از روز نخست لیگ امسال در کنار خود داشته‌ باشیم‌.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به حواشی و شرایط خاص فصل گذشته تصریح کرد: ثبات مدیریت در کسب نتیجه بسیار تاثیرگذار است. متاسفانه فصل قبل حواشی ریز و درشتی داشتیم، اما برای لیگ هفدهم سعی کردیم با هم‌فکری کادرفنی بازیکنانی را جذب کنیم که به کار تیم بیایند.

وی هم‌چنین درباره نقل و انتقالات تیمش در تابستان ۹۶ افزود: ۶ بازیکن در بخش بزرگسال و ۶ بازیکن در رده سنی پایه‌ها به تیم اضافه شدند. به دنبال جایگاهی والا در فوتبال ایرانیم، اما می‌دانیم که شرایط خوبی بر فوتبال خراسان حاکم نیست.

مهاجری تاکید کرد: بستر سخت‌افزاری نیاز به دو سه سال زمان دارد، هیات‌مدیره جدید تنها ۶ ماه است که روی کار آمده و برای حل مشکلات سخت‌افزاری زمان بیش‌تری نیاز است‌.

سرمربی باشگاه پدیده در خصوص ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: قطعا هزینه هنگفتی برای ساخت این ورزشگاه صرف شده و پیش از این که ساخته‌ شود، بررسی شده که در کجای شهر و با چه شرایطی احداث شود، حالا نمی‌دانم چرا در بحث استفاده از این ورزشگاه این مشکلات پیش می‌آید؟ امیدوارم که در نهایت شاهد همکاری تمامی ارگان‌ها در خراسان باشیم تا به نتایج خوبی دست یابیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: فوتبال بدی را ارائه نکرده‌ایم اما کاستی‌هایی داشتیم که سبب شد تا نتوانیم در فصل قبل به نتایج خوبی دست یابیم‌. امیدوارم کالبدشکافی ابتدای فصل جواب داده‌ باشد و بتوانیم با بازیکنانی که خریده‌ایم، به حل آن مشکلات برسیم. کار سختی در برابر تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان، ذوب و ... داریم اما نشدنی نیست. امیدوارم بتوانیم امسال سورپرایز لیگ برتر باشیم.

مهاجری درباره اردوی تیمش در ترکیه گفت: اردوی خیلی خوبی داشتیم و دیدارهای تدارکاتی بسیار خوبی نیز برگزار کردیم، بازی با تیم ملی زیر ۲۳ سال عمان، گسترش و آدانااسپور اتفاقی خوب بود و باید از مجتبی سرآسیایی که زحمات فراوانی کشید تشکر کنم. از هیات مدیره و مدیرعامل نیز ممنونم.

وی افزود: به ۷۰ تا ۷۵ درصد آمادگی رسیده‌ایم و امیدواریم تا دیدار هفته نخست در لیگ برتر، به آمادگی ۸۰ تا ۸۵ درصد برسیم. دیداری خوبی هم مقابل برق نوین شیراز برگزار کردیم.

مهاجری در خصوص حضور تقوی در کادرفنی پدیده گفت: نیاز به نیرویی داشتیم که به علم روز تمرین آشنا باشد. سال گذشته آرمن گل‌بوداغیان را جذب کردیم که به واسطه مشکلات خانوادگی جدا شد، ارتباطم در این دو ساله با تقوی زیاد بود و حتی در برخی از مسابقات با هم تبادل افکار داشتیم‌. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که از علم وی به صورت حضوری استفاده کنیم.

او افزود: بازیکنان جوانی هم در کنار بازیکنان باتجربه‌ای مثل گردان، خلعتبری، قاضی و ... جذب کرده‌ایم که قطعا کمک‌حال ما خواهند بود. ضعیف‌ترین نتیجه دوران فوتبالم، چه در دوران دستیاری و چه در دوران سرمربی‌گری، رتبه فصل گذشته بود. اگر می‌دانستم به چنین رتبه‌ای قرار است دست یابیم، همان ابتدای لیگ شانزدهم با پدیده قطع همکاری می‌کردم. البته اتفاقاتی هم می‌افتد که دست ما نیست. باید لابی قوی در فدراسیون داشته باشیم که حق‌مان ضایع نشود.

مهاجری در خصوص این که گفته می‌شود با حضور بازیکنان پیشین پرسپولیس در تیم پدیده از این تیم به عنوان پرسپولیس دوم یاد می‌شود گفت: ما پدیده هستیم و امیدواریم با نتایجی قوی به رتبه‌ای خوب دست یابیم تا به عنوان پدیده از ما یاد شود.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار