نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مشکل گرد و غبار هوای اصفهان که در هفته‌های گذشته رخ داد چند سالی است که متاسفانه شرق اصفهان درگیر این فاجعه است، این مسئله به دنبال بحران و خشکی زاینده رود است.
کد خبر: ۴۶۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 22 July 2017
به گزارش تابناک : احمد شریعتی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: شهروندان از نوع برخورد برخی مدیران شهرداری در برخی از مناطق شهری شکایت دارند و ما هم به این مدیران تذکر داده‌ایم ولی این برخوردها همچنان ادامه دارد. ما جیره خوار مردم هستیم و بیش از یکسال است که در خصوص این موضوع صحبت شده، اما همچنان این مدیران هستند و همان رویه را ادامه می‌دهند. اگر روند این مدیران ادامه داشته باشد نام آن‌ها را رسانه‌ای می‌کنم.

وی افزود: مشکل گرد و غبار هوای اصفهان که در هفته‌های گذشته رخ داد متاسفانه چند سالی است که شرق اصفهان درگیر این فاجعه است، بحران و خشکی زاینده رود این مسائل را نیز به دنبال دارد. چندین بار در خصوص این مسئله توضیح داده شده است؛ بیماری‌های منطقه شرق اصفهان در حال خاص شدن هستند و سرطان نیز در این منطقه در حال افزایش است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: دولت محترم با توجه به اینکه بارها در خصوص جاری بودن زاینده رود صحبت کرده بهتر است به این مهم جامع عمل بپوشاند ولی متاسفانه در هفته محیط زیست کلامی از زاینده رود صحبت نشد ولی از دریاچه ارومیه سخن گفته شد، همچنین بودجه بهشت آباد در بودجه کشوری در نظر گرفته نشده است.

شریعتی در خصوص نخاله‌های ساختمانی شرق اصفهان گفت: باید برای بازیافت و جابجایی این نخاله‌ها چاره‌ای اندیشه شود چرا که شرق اصفهان را با مشکل مواجه کرده است.

وی در خصوص کوه نخودی اظهار کرد: امیدوارم این منطقه تفریحی سریع‌تر تکمیل شود و مورد استفاده قرار گیرد، اما حداقل تا زمان بهره برداری در خصوص نور پردازی و برخی از چمن کاری‌ها بهتر است که اقداماتی صورت گیرد.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار