مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برای اولین بار طرح زندگی به رنگ خدا با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی در جوار بقاع متبرکه استان اصفهان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۶۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 22 July 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام رضا صادقی، اظهارکرد: اداره اوقاف و امور خیریه در نظر دارد تا در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری(حفظ الله) مبنی بر ترویج زندگی به سبک اسلامی و با هدف نهادینه کردن زندگی به سبک اسلامی ویژه برنامه‌ای را در قالب طرح زندگی به رنگ خدا را در جوار بقاع متبرکه شاخص استان اجرا کند.
وی افزود: در راستای اجرای این طرح دوره تربیت مربیان سبک زندگی از بین خواهران حوزه علمیه اصفهان که سطح دو حوزه را با معدل بالاتر از ۱۷ پشت سرگذرانده اند آغاز شده است که در مرحله اول و پس از گزینش این نفرات در دو مرحله شفاهی و کتبی نفرات انتخاب شده به مرکز تربیت مربی در شهر مقدس قم اعزام می‌شوند و پس از گذراندن دوره در این مرکز و اخذ مدرک مربی گری از این مرکز تربیت مربی به بقاع متبرکه شاخص استان که ظرفیت اجرای این طرح را دارند برای برگزاری طرح زندگی به رنگ خدا اعزام می‌شوند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این طرح با سرفصل‌هایی از قبیل؛ مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارت‌های فردی، ازدواج و همچنین فرزند پروری با هدف جلوگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت بقاع متبرکه و جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام صادقی خاطر نشان کرد: این طرح به صورت آزمایشی در جوار حرم مطهر امامزاده میر احمد(ع) کاشان، امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان، امامزاده محمد(ع) خیابان وحید اصفهان و مقبره علامه مجلسی اصفهان اجرا می‌شود که در مرحله بعد امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص که ظرفیت اجرای این طرح را دارند شناسایی و مربی جهت اجرای این طرح به امامزاده مورد نظر اعزام می‌شود.
وی در ادامه بیان کرد: به حول قوه الهی اجرای این طرح در سطح جامعه تاثیرات بسیار مثبتی به دنبال خواهد داشت و همچنین باعث ارتقاع و تعالی خانواده ‌ا و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان اسلام خواهد شد، افرادی که علاقمند هستند در این دوره‌ها شرکت نمایند می‌توانند به آستان مقدس امامزادگان عظیم الشان فوق الذکر مراجعه و ثبت نام نمایند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: به افرادی که در این دوره شرکت می‌کنند در سطوح مختلف پس از گذراندن دوره گواهینامه اعطا خواهد شد. 






منبع : ایکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار