مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قلب شهر اصفهان، مجموعه‌ای قابل تقدیر از تلاش‌های فرهنگی بخش خصوصی است.
کد خبر: ۴۶۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 22 July 2017
به گزارش تابناک : فرزاد طالبی با بازدید از مجموعه "قلب شهر اصفهان" با جمعی از هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی دیدار و گفتگو کرد.

طالبی در این بازدید که با حضور مسعود صرامی مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران، پرویز طاهری معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، محمدعلی بهمنی، سعید بیابانکی، حسام الدین سراج، علی اصغر شاه زیدی، محمد تقی سعیدی، علی رستمیان، ملک محمد مسعودی، فیض الله حقیقی، حسن طاهرزاده، محمدرضارستمیان و مرتضی دلیری در چهارشنبه برگزار شد، طالبی با تقدیر از سازندگان این مجموعه اظهار داشت: مدیران هوشمند این مجموعه کار با ارزشی انجام داده اند و امیدوارم اینگونه فعالیت‌های بخش خصوصی در حوزه موسیقی ادامه دار باشد.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از سالن اجراهای صحنه‌ای و پردیس سینمایی مجموعه "قلب شهر اصفهان" اضافه کرد: هرگونه فعالیت موسیقایی بخش خصوصی قابل تقدیر است و باید به مدیران این پروژه بابت حرکت فرهنگی ارزشمندی که صورت گرفته است، تبریک گفت. 

وی گفت: حضور من در این مجموعه نشان دهنده استقبال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هرگونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه موسیقی است.

طالبی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به کمبودهای موجود در فضاهای مربوط به گالری ها، سینما‌ها و سالن‌های اجرای موسیقی که در کشور حس می‌شود از فعالیت بخش خصوصی در این حوزه‌ها حمایت می‌کند و باتوجه به کمبود مکان‌های مناسب برای برگزاری برنامه‌های موسیقی و اجاره بالای سالن ها، امیدوارم با تاسیس مراکزی مانند این مرکز مشکلات مرتفع شود.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: موسیقی اصفهان یکی از پایه‌های موسیقی دستگاهی ایران است و اجراهای خوب و تولیدات ارزنده فراوان دارد که همین امر اصفهان را نیازمند توسعه فضای اجرای موسیقی توسط بخش خصوصی کرده است و خوشحالیم که در مجموعه "قلب شهر اصفهان" سالنی برای بیش از هزار نفر، با جدیدترین تجهیزات روز دنیا ایجاد شده است.

طالبی گفت: به مردم اصفهان برای این رویداد تبریک می‌گویم و امیدوارم مسیر رشد فرهنگی مجموعه همچنان ادامه داشته باشد و شاهد سرمایه گذاری‌های بیشتری در حوزه فرهنگ و هنر باشیم.

وی درخصوص نقش چنین مجموعه هایی در تعاملات اجتماعی افزود: افزایش تعاملات اجتماعی منجر به افزایش سلامت روانی و اجتماعی افراد خواهد شد و به موازات آن آسیب‌های اجتماعی کاهش و انگیزه برای کار و تلاش توسعه می‌یابد و ساخت مجموعه هایی که برای سنین مختلف برنامه داشته و بخش‌های مختلف و جذاب دارند به راحتی می‌تواند در رسیدن به این هدف کمک کند.

در این دیدار مسعود صرامی مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران به ارائه توضیحات تکمیلی از روند ساخت، توسعه، اهداف فرهنگی هنری و برنامه‌های مجموعه "قلب شهر اصفهان" برای مردم اصفهان پرداخت و همچنین هنرمندان و فعالان موسیقی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های فرهنگی هنری این مجموعه به بیان دیدگاههای خود درخصوص وضعیت موسیقی، فرهنگ و هنر در اصفهان پرداختند.

همچنین علی اصغر شاه زیدی هنرمند برجسته و پیشکسوت موسیقی اصفهان در این دیدار و بازدید چند ساعته اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان آن همیشه ما را حمایت می‌کنند و این نهایت خوشبختی است که این همه ذوق هنری در مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد.

بازدید از مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان و هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دیگر برنامه‌های حضور یکروزه فرزاد طالبی در اصفهان بود.





منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار