مدیر کل حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: حوادث کار استان اصفهان در سه ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته به لحاظ تعداد ۱۰۲ مورد بیشتر بود.
کد خبر: ۴۶۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 22 July 2017
به گزارش تابناک : غفور راستین اظهار داشت:‌ تعداد حوادث کاری که در سه ماهه اول امسال در استان اصفهان، گزارش شده است ۴۶۵ مورد بود و این در حالی است که این حوادث در سال گذشته به ۳۶۳ مورد می رسید.

وی بیشترین حوادث کار که امسال به وقوع پیوست را «سقوط» عنوان کرد و بیان داشت: امسال تعداد سقوط هایی که ماموران اورژانس پوشش دادند ۱۱۸ مورد بود که سال گذشته این رقم به ۸۱ مورد می‌رسید.

مدیر کل حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه در میان حوادث، امسال سوختگی سه و سال گذشته پنج مورد گزارش شده بود، ادامه داد: برق گرفتگی امسال هشت مورد و سال گذشته چهار مورد بود و این در حالی است که فروریختن شی بر روی فرد امسال دو مورد و سال گذشته شش مورد بوده است.

وی گفت: در بین انواع حوادث کار دراستان اصفهان، همچنین برخورد جسم با فرد امسال ۴۴ و سال گذشته ۴۶ مورد بوده است.

بیشترین قربانیان حوادث کار اصفهان بین سنین ۲۱ تا ۳۰ سال هستند

راستین با اشاره به اینکه امسال ۵۷ مورد حادثه کار برای زنان و ۴۰۸ مورد برای مردان رخ داده است، اضافه کرد: این در حالی است که طی سه ماه نخست سال گذشته ۳۵ مورد حادثه کار برای زنان و ۳۲۸ مورد برای مردها رخ داده بود.

وی با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال حوادث کار در گروه سنی زیر ۲۰ سال ۳۴ مورد و پارسال ۲۳ مورد گزارش شد، ادامه داد: رخداد حوادث کار برای سنین ۲۱ تا ۳۰ سال، امسال ۱۵۶ مورد و پارسال ۱۰۶ مورد و برای سنین ۳۱ تا۴۰ سال، امسال ۱۲۵ مورد و پارسال ۹۹ مورد بود.

مدیر کل حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه حوادث کار در سنین ۴۱ تا ۵۰ سال، ۷۳ مورد و پارسال ۶۵ مورد ثبت شد و این در حالی است که در محدوده سنی ۴۱ تا ۵۰  سال، ۷۳ مورد و پارسال ۶۵ مورد گزارش شده است، اضافه کرد: تعداد حوادث کار در استان اصفهان برای سن ۵۰ سال به بالا امسال ۶۲ مورد و پارسال ۴۹ مورد گزارش شده است و در سنین نامشخص نیز امسال ۱۵ حادثه و سال گذشته ۲۱ مورد امدادرسانی شد.




منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار