تابناک: یکی از ابرپروژه های شهر اصفهان که تاکنون مدعی های زیادی برای اجرا از شرکت های داخلی و خارجی داشته است اما تاکنون به ثمر نرسیده است و اخیرا بنا به تصمیم دولت اجرای آن به راه آهن جمهوی اسلامی واگذار شد تا این بخش بتواند با استفاده از تجارب خود در توسعه خطوط ریلی این طرح را به سامان برساند.
کد خبر: ۴۶۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 19 July 2017
تابناک اصفهان: امروز در حالی مدیرکل راه آهن استان اصفهان بعد از 5 سال کار در این استان تودیع شد و جای خود را به سید رضا سادات حسینی داد که شاید یکی از دلایل این جابجایی مدیریتی را بتوان لزوم تسریع در اجرای پروژه قطار سریع السیر اصفهان - تهران دانست.
 
یکی از ابرپروژه های شهر اصفهان که تاکنون مدعی های زیادی برای اجرا از شرکت های داخلی و خارجی داشته است اما تاکنون به ثمر نرسیده است و اخیرا بنا به تصمیم دولت اجرای آن به راه آهن جمهوی اسلامی واگذار شد تا این بخش بتواند با استفاده از تجارب خود در توسعه خطوط ریلی این طرح را به سامان برساند.
 
حال بعد از رفتن ماسوری و این واگذاری همه چشم ها به مدیریت جدید است تا ببینند آیا این تغییر و تحولات می تواند یکی از طرح های روی زمین مانده اصفهان را به سرانجام برساند؟!.
 
حسن ماسوری مدیرکل سابق راه آهن اصفهان امروز در مراسم تودیع خود گفته بود اگر این طرح را به من می سپردند دو ساله آن را تحویل می دادم. حال اگر چنین ظرفیتی برای ساخت این پروژه ظرف دو سال وجود دارد، از مدیرکل جدید هم انتظار می رود این طرح را نه در ظرف دو سال اما رد حداقل زمان ممکن به نهایی شدن برساند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار