تابناک: اگر حقوقتان کمتر از دو میلیون تومان است و مالیات کسر می گردد باید به اداره مالیات این تخلف کارفرما را گزارش تا برخورد شود.
کد خبر: ۴۶۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 17 July 2017
تابناک اصفهان: رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: حقوق زیر دو میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف است اگر افرادی هستند که کمتر از دو میلیون تومان حقوق می گیرند و با عناوین مختلفی از حقوق آنها مالیات کسر می شود حتما این موضوع را به سازمان امور مالیاتی اعلام کنند.
 
پرداخت مالیات که امروز دغدغه فکری بسیاری از مردم شده است و مورد اعتراض بسیاری از اصناف به طوری که رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در نشست خبری خود از فرار مالیاتی سخن می گوید.
 
مالیات ها که از تمام حقوق بگیران در هر نهاد و سازمانی و از تمام اقشار ضعیف و کارگری تا صنعتگران کسر می شود در حالی که کم نیستند افراد دانه درشتی که از مالیات ها فرار می کنند که به قول یکی از مقام مسئولای اصفهان اگر تنها سه نفر از افراد دانه درشتی مالیات خود را بپردازند دیگر نیازی به پرداخت مالیات تمام مردم نیست.
 
 براساس دستورالعمل جدید امور مالیاتی کشور تمام کارگران باید از پرداخت مالیات معاف شوند و این مسئله را باید به کارفرمایان اذعان کنند و نه اینکه کارفرما مالیات را کم و این را وظیفه کارگر بدانند که شکایت از کارفرمای خود کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار