علیرضا صلواتی اظهارکرد: یکی از سیاست های اصلی مدیریت شهری اصفهان طی سال های اخیر گسترش سامانه های نظارت تصویری، دوربین های ثبت تخلف و عبور از چراغ قرمز بوده است.
کد خبر: ۴۶۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 17 July 2017
به گزارش تابناک : وی با اشاره به اینکه آرام آرام این دوربین ها تاثیرات خود را در شهر نشان می دهد به طوری که ما شاهد کاهش ۳۰ درصدی تخلفات سرعت در شهر هستیم، افزود: آمار حوادث بزرگراهی اصفهان نیز کاهش یافته و این نشان دهنده همراهی مردم با قانون است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: از دوربین های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز و توقف روی خطوط عابر پیاده که از مدتی قبل در سطح شهر نصب شده بود، به صورت ارشادی استفاده می شد چرا که ما سعی بر ارتقاء فرهنگ شهروندی و احترام به قانون را داشتیم تا با همراهی شهروندان تصویر خوبی از قانون در شهر اصفهان ارایه شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی پلیس راهور جلسات مداومی برگزار شد و خوشبختانه کد ثبت تخلف همه دوربین ها اخذ گردید تا دوربین های ثبت تخلف از حالت ارشادی خارج شوند و تخلفات اعمال قانون شود.

صلواتی با تاکید بر اینکه شهروندان باید به قوانین احترام بگذارند تا از جریمه های این دوربین ها مصون باشند، گفت: هدف اعمال قانون و جریمه کردن نیست بلکه داشتن شهری آرام و قانونمند آرمان مدیریت شهری اصفهان است.

وی اظهارکرد: امسال برای افزایش دوربین ها برنامه داریم و در صدد هستیم چتر قانون توسط دوربین ها در همه جای شهر گسترده شود.





منبع : ایمنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار