تولید کنندگان مصالح ساختمانی زمانی کمیت را بر کیفیت اولویت دادند که وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی جزو سیاستگذاری دولت قرار گرفت.
کد خبر: ۴۶۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ 16 July 2017
تابناک اصفهان- بدنبال وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی، تولید کنندگان مصالح ساختمانی تنها هدف خود را کمیت قرار دادند و این در حالی که وعده ساخت یک میلیون به ۱۰۰ هزار واحد مسکونی رسید و همین مسئله باعث شد که بسیاری از مصالح روی دست تولید کنندگان بماند.
نائب رئیس انجمن صنفی کارفرمایان استان اصفهان با بیان اینکه وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در دولت قبلی باعث شد که تولید کننده مصالح ساختمانی تنها به سمت تامین کمی مصالح بروند و از کیفیت کار پایین بیاورند، اعلام کرد:  این در حالی که با سیاست گذاری های جدید در دولت بعدی، میزان ساخت واحدهای مسکونی به یک دهم تعداد قبلی کاهش یافت، در حالی که تمام واحدهای تولیدی که باید مصالح تولید می کردند خود را با روال دولت قبل هماهنگ کرده بودند.
چینی با بیان اینکه در شراط رکود امروز باید به بازارهای صادراتی فکر کنیم، بیان داشت: راه حل برون رفت واحدهای صنعتی رکود ایجاد آرندی های صنعتی قوی، بررسی بازارهای برونی و نگاه تولید به صادرات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار