تابناک: تعیین محدوده برای ثبت نام دانش آموزان و توزیع مناسب دانش آموزان در مدارس طرحی است که تنها هر ساله موجی عظیمی از نگرانی ها را به خانواده ها تحمیل می کنند .
کد خبر: ۴۶۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 16 July 2017
تابناک اصفهان: اگر چه طرح تعیین محدوده جغرافیایی برای ثبت نام دانش آموزان به زعم مسئولان آموزش و پرورش طرحی جامعی است و در جهت ساماندهی دانش آموزان است اما این طرح نه تنها نتوانسته موفق عمل کنند و خانواده ها را مجاب کند که فرزند خود را در محل جغرافیایی خود ثبت نام کند بلکه والدین را از چند ماه قبل به صرافت می اندازد که به هر طرقی وارد شوند تا بتوانند فرزند خود را در مدرسه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

این طرح که هر ساله بسیاری از خانواده ها را به چالش می اندازد و مشکل جدی برای خانواده های اجاره نشین فراهم ساخته است در صورتی است که آموزش و پرورش به جد دنبال اجرایی کردن آن است به طوری که امسال علی رغم تمام ارگان های دولتی که با کمبود ناظر و بازرس مواجهند مثل اینکه این نهاد تمام بازرسین را در خود جای داده و برای هر دانش آموازن یک نفر را مامور شبانه روز کرده تا چند هفته آن دانش آموز را رصد کند.

اینکه آیا خود متولیان آموزش پرورش هم عین همین مصداق و محدوده جغرافیایی را رعایت می کنند یا خیر اگر چه همه به نوعی پاسخ آن را می دانیم اما اینکه چرا طرحی به اجرا گذاشته شده است که هیچگاه آسیب‌شناسی نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار