براساس آمار اورژانس 115؛ در بهار امسال، 6 هزار و 359 ماموریت رسیدگی به حوادث رانندگی از سوی این اورژانس در شهرستان اصفهان انجام شده که این آمار به معنای وقوع همین تعداد تصادف رانندگی در این شهرستان است.
کد خبر: ۴۶۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 16 July 2017
به گزارش تابناک : دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان یکشنبه تصریح کرد: فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان در سه ماهه گذشته امسال 24 هزار و 643 ماموریت انجام داد که 18 هزار و 284 مورد آن ماموریت غیرتصادفی بود.
وی افزود: از مجموع حوادث رانندگی در این مدت، 6 هزار و 227 ماموریت شهری و 132 ماموریت جاده‌ای بوده است.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان توضیح داد: در سه ماهه نخست امسال 36 ماموریت احیای موفق و 8 مورد کمک به زایمانِ مادر باردار توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان انجام شده است.
راستین خاطرنشان کرد: در این مدت به دو هزار و 270 بیمار قلبی و 886 بیمار تنفسی خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی ارائه شده است.
وی اظهار کرد: در بهار امسال، بالگرد امدادی فوریت‌‌های پزشکی اصفهان 3 بار به پرواز درآمد و 9 بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی انتقال داد؛ که 2 مورد از آنها مربوط به حوادث ترافیکی و یک مورد امدادرسانی به مادر باردار بوده است.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تمام خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 برای امدادخواهان حوادث مختلف رانندگی و غیرتصادفی به صورت رایگان است.
فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان با برخورداری از 47 پایگاه شامل 35 پایگاه شهری، 11 پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 260 نفر پرسنل عملیاتی به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار