نائب رئیس دوم اتاق اصناف مرکز استان اصفهان از طراحی نرم افزار آموزش اتاق اصناف به عنوان یکی از مهمترین نیازهای این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 16 July 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا انصاری‌پور با اشاره به نقش محسوس اصناف در اقتصاد کشور، بیان داشت: مردم به واسطه ارتباط روزانه با اصناف به خوبی این نقش را حس کرده اند.

وی گفت: مسئولیت سنگین آموزش بر عهده بنده نهاده شد و هدف اصلی ما در این مرکز ارتقا وضعیت اصناف با آموزش های مناسب و متناسب با نیازهای افراد بوده است.

مسئول مرکز آموزش اتاق اصناف مرکز استان اصفهان  به روز کردن اطلاعات روسای اتحادیه ها را یکی از اهداف خود برشمرد و افزود: برای تغییر شرایط موجود ارتباط خود را با اتحادیه ها بیشتر کردیم، در واقع معتقدیم که هرچقدر اتحادیه ها رشد پیدا کنند زیرمجموعه آنها نیز رشد خواهند یافت.

وی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های مرکز آموزش اتاق اصناف مرکز استان اصفهان، اظهار داشت: البته هنوز در ابتدای راهیم ولی  با توجه به اخذ نتایج خوب به آینده بسیار امیدواریم.

انصاری پور یکی از اقدامات انجام شده در این مدت را تغییر فضای آموزش اتاق اصناف برشمرد و گفت: فضای قبلی آموزش در روحیه افراد تاثیر منفی داشت و به نحوی باعث می شد که بحث آموزش های صنفی توسط افراد به صورت جدی دنبال نشود.

انصاری پور همچنین از طراحی نرم افزار آموزش اتاق اصناف به عنوان یکی از مهمترین نیازهای این نهاد خبر داد و افزود: این نرم افزار مراجعات افراد صنفی را برای ثبت نام، انتخاب کلاس ها و زمان آن، انتخاب اساتید و ... به طرز محسوسی کاهش می دهد.

وی تصریح کرد: استفاده از این نرم افزار همزمان از یک تیرماه روز ملی اصناف آغاز شد.

نائب رئیس دوم اتاق اصناف مرکز استان اصفهان یکی دیگر ازمزیت های این نرم افزار را دسترسی سریع به اطلاعات آماری برشمرد و گفت: سطح دسترسی به اطلاعات برای همه افراد یکسان نیست، همچنین مباحث مالی این مرکز نیز به صورت شفاف در هر لحظه قابل ارائه است.

وی درباره سرفصل‌های آموزشی این نهاد اظهار داشت: تعیین سرفصل های آموزشی در حوزه اختیارات ما نبوده و در قانون نظام صنفی پیش بینی شده است اما به هرحال نمی‌توان گفت قانون نیز وحی منزل است و ایرادی ندارد و طبیعتا بر اساس شرایط زمانی نیازهای خاص خود را می‌طلبد و بعضا به نظر می‌رسد که باید تغییراتی در قانون انجام شود.

انصاری پور تصریح کرد: برای مثال بحث کسب و کار الکترونیک در این قانون دیده نشده اما امروز حرف اول را در بحث‌های کسب و کار می‌زند و لازم است که پیش بینی‌های خاص اموزشی برای این نوع کسب و کارها لحاظ شود.





منبع : ایمنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار