6 طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ترافیکی با اعتبار 800 میلیارد ریال با حضور استاندار اصفهان در نجف آباد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۶۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 16 July 2017
به گزارش تابناک : سالن گلستان شهدا، پارک کوهستانی آبشار، بلوارفجر و مکتب خانه علوم از مهمترین این طرح ها است.
برای بهسازی سالن گلستان شهدای و نصب المان عصرعاشورا برگرفته از تابلوی نفیس استاد فرشچیان 7 میلیارد ریال، پارک کوهستانی آبشار به مساحت55 هکتار 60میلیارد ریال، بلوارفجر به طول یکهزار و 400 و عرض 45 متر 250میلیارد ریال، روکش آسفالت و لکه گیری معابر13میلیارد، محور سلامت به طول 2 کیلومتر 5 میلیارد و مکتب خانه علوم (تجهیز و راه اندازی) 3 میلیارد ریال هزینه شده است.
خانه نوریان (مکتب خانه علوم یا خواجه نصیرالدین طوسی) به مساحت یکهزار و 163 مترمربع از خانه های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل پهلوی اول است که در بافت تاریخی محله نصیر واقع شده است، این خانه توسط شهرداری نجف آباد با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال خریداری و بازسازی شده است. 
استاندار اصفهان در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: توسعه و سازندگی در نجف آباد روبه رشد است و ظرف چهارسال گذشته به همت شهرداری نجف آباد 150 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر چهار هزارمیلیارد ریال در این شهر انجام و به بهره برداری رسیده است.
رسول زرگرپور، همچنین درمراسم افتتاح پارک کوهستانی آبشارگفت: ریاست محترم جمهوری اعلام داشت مردم جامعه ما نیازمند شادی هستند وما هم وظیفه داریم فضای جامعه را برای مردم شاداب کنیم.
شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع و 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار