تابناک: پس از کش و قوس های شدید که در ماجرای دزدی آب و برداشت های غیر مجاز و بی رویه از زاینده رود بین دو استان اصفهان و چهار محال بختیاری بود، امروز کمیسیون امنیت ملی برای بررسی بیشتر ماجرا پا به میدان گذاشته است.
کد خبر: ۴۶۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 15 July 2017
تابناک اصفهان: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نحوۀ اجرای کامل مصوبات شورای‌عالی آب در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به‌طور دقیق بررسی خواهد شد.

علاءالدین بروجردی در حاشیۀ بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر نیرو و کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست کشور از طرح‌های در مسیر رودخانۀ زاینده‌رود، اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئلۀ آب و بحران ناشی از آن در این مقطع تاریخ کشور، موضوع بررسی میزان آورد و برداشت زاینده‌رود در استان چهار محال و بختیاری و استان اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای این کمیسیون از رودخانۀ زاینده‌رود و طرح‌های همجوار آن در استان اصفهان نیز بازدید خواهند کرد.

وی اظهار کرد: جمع‌بندی نهایی بازدید نمایندگان مجلس دهم از رودخانه زاینده‌رود در استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان در کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام خواهد شد.

بروجردی خاطرنشان کرد: پس از کامل شدن بازدیدها تصمیم منطقی، علمی و کارشناسی اعلام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار