تابناک: اقداماتی متعدد برای رفع مشکلات پیش آمده انجام شده که انشالله بزودی رفع خواهد شد. لازم به توضیح است آسانسور مذکور در زمان نصب مورد تأیید اداره استاندارد بوده و کلیه سرویس های دوره ای تعمیرات و نگهداری آن انجام گرفته است و روند رفع عیوب آن با توجه به هزینه بالا توسط سازمان میادین در جریان می باشد.
کد خبر: ۴۵۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 13 July 2017
تابناک اصفهان: مجتمع مطبوعاتی اصفهان بنائی که غیر استاندارد گذاشته « احتراماً در پاسخ به خبر خبرگزاری تابناک اصفهان با عنوان که در تاریخ: » شد 21 / 04 / 1396 در آن سایت منتشر گردید طبق قانون مطبوعات جوابیه ای زیر جهت انتشار در سایت و به جهت تنویر افکار عمومی واهالی محترم رسانه ارسال می شود.
 
-1 مالک ساختمان مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان سازمان میادین میوه و تره بار اصفهان می باشد و ساختمان مذکور به صورت اجاره در اختیار شهرداری اصفهان و سپس در اختیار مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان قرار گرفته است.
 
-2 در خصوص مشکل رفت و آمد خبرنگاران و اصحاب رسانه به اطلاع می رساند، استقرار نشریات در این مجتمع با درخواست عزیزان رسانه وپس از طی کردن مراحل مختلف انجام شده و هیچ نشریه ایی از روی اجبار در این مکان مستقر نشده است. جهت اطلاع هم اکنون دهها نشریه درخواست اجاره واحدهای مذکور را دارند که به علت نداشتن برخی شرایط شیوه نامه واگذاری ، شرمنده عزیزانمان در مطبوعات شده ایم . در ضمن طی ماه های اخیر سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان مجهز به تجهیزات سمعی و بصری و با ظرفیت بیش از
50 نفر برای برگزاری کلیه نشست های خبری در سطح استان آماده شده که قابل استفاده برای اعضای محترم شورای اداری استان می باشد .
 
-3 برخی مشکلات ساختمانی مجتمع از قبیل نشت آب و ... که در سال گذشته بوجود آمده بود با صرف زمان حدود 2 ماه توسط پیمانکار سازمان میادین و به شکل کلی رفع گردیده است. جمع آوری بخشی از حیاط و پشت بام مجتمع، شیب بندی و ایزوگام مجدد و همچنین رفع مشکل لوله های فاضلاب از اهم اقدامات انجام شده در این خصوص می باشد که ذکر غیر استاندارد بودن ساختمان خالی از وجاهت کارشناسی است . در این خصوص باید کارشناسان خبره آن هم پس از بررسی تمام جوانب وزوایای ساختمان اعلام نظر کنند .جالا بر اساس نظر چه کارشناس محترم یا چه مرجع ذی صلاحی این اشکالات اساسی که منجر به ریزش ساختمان می شود ، مشخص
شده ، معلوم نیست !؟ . در ضمن ما منتظر اعلام نظر کارشناسی احصا شده آن سایت محترم هستیم تا اقدامات قانونی خود را برای مشخص شدن متخلف انجام دهیم .
 
-4 در خصوص رفع مشکل آسانسور نیز قابل ذکر است : اقداماتی متعدد برای رفع مشکلات پیش آمده انجام شده که انشالله بزودی رفع خواهد شد. لازم به توضیح است آسانسور مذکور در زمان نصب مورد تأیید اداره استاندارد بوده و کلیه سرویس های دوره ای تعمیرات و نگهداری آن انجام گرفته است و روند رفع عیوب آن با توجه به هزینه بالا توسط سازمان میادین در جریان می باشد.
 
-5 در خصوص دستگاه خودپرداز به اطلاع می رساند از مهر ماه سال گذشته مکاتبات و جلسات متعددی با مدیریت بانک شهر صورت گرفته و نصب خودپرداز نیازمند اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح در حوزه های مختلف و از نظر شرایط فیزیکی، ایمنی و بازدهی بوده و به اطلاع می رساند با توجه به پیگیری های متعدد در این خصوص توسط این مدیریت و همکاران مجتمع فرهنگی مطبوعاتی خوشبختانه مجوزهای لازم اخذ گردید و انشاءالله دستگاه خودپرداز در آینده ای نزدیک جهت خدمت رسانی به اصحاب رسانه در محل مجتمع نصب و راه اندازی می گردد.
 
-6 در خصوص برگزاری جلسات به اطلاع می رساند کلیه آیین نامه ها و قوانین مربوط به مجتمع در جلسات هیأت امناء مصوب و موارد مربوط به آن از قبیل پیشنهادات همکاران و موارد مربوط به امور جاری مجتمع در جلسات هیأت مدیره که هر دو هفته یکبار به صورت منظم در محل مجتمع برگزار می گردد طرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و جهت اجرا به مدیریت مجتمع ابلاغ می گردد ودر مجموع فضایی دوستانه وصمیمی در مجتمع فراهم شده و برای اولین بار در تاریخ مطبوعات کشور بخش اعظمی از رسانه های مکتوب و مجازی در کنار هم به فعالیت های مستقل خود مشغول هستند که این امر مبارکی است و نیاز به حمایت دارد نه تخریب.
 
-7 هزینه های مربوط به اجاره دفاتر تقریباً یک پنجم قیمت اجاره عرف و محلی بوده و با کمک ویژه شهرداری هیچ گونه هزینه ای بابت حق شارژ از ساکنین اخذ نمی گردد و حتی هزینه های آب و برق و گاز بخش های عمومی از جمله موتورخانه توسط شهرداری پرداخت می گردد.ضمنا به اطلاع می رساند پس از پیگیری های متعدد مدیریت مجتمع و همکاران تمام تعرفه برق دفاتر از تجاری به فرهنگی تغییر یافته است.
 
-8 در خصوص امکانات رفاهی به اطلاع می رساند در دوره مدیریت جدید اقدامات ارزشمندی در این خصوص صورت گرفته که از آن جمله می توان به برگزاری اردوی سیاحتی و تفریحی چادگان، برگزاری اولین جشن بزرگ اصحاب رسانه و مطبوعات با استقبال بالغ بر 500 نفری اصحاب رسانه و مطبوعات در سال گذشته، پیگیری و راه اندازی کتابخانه تخصصی رسانه، راه اندازی و بهره برداری سالن ورزشی شهدای رسانه و نصب و بهره برداری تجهیزات ورزشی حرکت درمانی در مقابل ساختمان مجتمع اشاره نمود.ضمناً متذکر می گردد به علت استقبال بی نظیر همکاران مطبوعات دومین جشن اصحاب رسانه و مطبوعات در 17 مرداد ماه سال جاری و به مناسبت روز
خبرنگار در شرف برگزاری می باشد .
 
در پایان ضمن رد اخبار منتشره اعلام می گردد : مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان به عنوان اولین، بزرگترین و بی بدیل ترین مجتمع فرهنگی مطبوعاتی در کل کشور ، با نظر اهالی رسانه در سال های گذشته جانمایی وتوسط شهرداری اصفهان احداث و افتتاح شد که مورد استقبال همکاران رسانه ای قرار گرفت و در حال حاضر با ظرفیت حداکثری مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به همکاران می باشد بطوری که درخواست های متعددی از سوی نشریات، خبرگزاری ها و انجمن های صنفی برای استقرار و در اختیار گرفتن دفتر به این مدیریت را نمی توانیم پاسخ دهیم ..در همین راستا به اطلاع می رساند پس از گذشت حدود بیست ماه از زمان مدیریت جدید اقدامات ارزشمند متعددی در مجتمع صورت گرفته است که موارد مورد تأیید ساکنان مستقر در
مجتمع نیز می باشد که مشروح فعالیت های انجام شده در سایت مجتمع به نشانی pcc.isfahan.ir و کانال تلگرامی@isfahanpcc مجتمع قابل مشاهده می باشد.
 
از خداوند قادر سبحان انصاف در گفتار و عمل را برای همگان مسالت می نمایم و با کلامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مطلب را به پایان می برم؛ ایشان در جایی می فرمایند وجود مشکل یا معضل تعجب ندارد، اما اگر برخورد نشود تعجب دارد حالا سوال ما این است کدام مشکل در این مجموعه بروز کرده که مدیریت مجتمع لحظه ای از آن غفلت کرده باشد .
 
والسلام علی من تبع الهدی ما زیاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
حسن آمهدی
مدیریت مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان__

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار