دورانی وجود داشت که پورشه فقط خودروهای اسپرت تولید می‌کرد، ولی آن روزها دیگر گذشته‌اند و خودروساز آلمانی اکنون دو شاسی بلند به نام‌های ماکان و کاین و یک سوپر سدان به نام پانامرا در مجموعه مدل‌های خود دارد.
کد خبر: ۴۵۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 13 July 2017

به گزارش تابناک : این‌ها سه خودرویی هستند که به کمپانی کمک کرده‌اند تا به یک رکورد فروش جدید در شش ماهه اول سال دست پیدا کند، پورشه در شش ماه اول ۲۰۱۷ در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۶ ۷ درصد افزایش فروش داشته و ۱۲۶۴۹۷ دستگاه خودرو در سراسر دنیا به فروش رسانده است.

پورشه

پورشه

دتلف فون پلاتن، عضو هیئت مدیره و مسئول فروش و بازاریابی پورشه در این باره می‌گوید: "استقبال گسترده از سوی مشتریان ما را به وجد آورده است. نسخه‌های پلاگین هیبریدی خودروهای ما و همچنین نسخه اسپرت توریسمو پانامرا قطعاً در شش ماهه دوم امسال فروش ما را بیشتر نیز خواهند کرد. محصولات فوق العاده جذاب و تجربه خاص برند پایه و اساس موفقیت ما را تشکیل داده‌اند.”

عامل اصلی این رشد فروش ماکان بوده است، خودرویی که در شش ماه اول امسال ۱۱ درصد رشد فروش داشته و به عدد ۵۰ هزار دستگاه رسیده است، پس از آن مدل کاین با ۳۵۶۰۱ دستگاه قرار دارد. میزان فروش پانامرا ۵۴ درصد بیشتر شده و ۷۱۸ باکستر و ۷۱۸ کایمن نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال فروش بیشتری داشته‌اند.

آسیا – اقیانوسیه، آفریقا و خاور میانه با ۵۰۰۹۷ دستگاه فروش که ۱۰ درصد در مقایسه با سال پیش بیشتر شده بزرگ‌ترین بازارهای پورشه در نیمه اول سال ۲۰۱۷ بوده‌اند. از این میزان فقط ۳۵۸۶۴ دستگاه انواع مدل‌های پورشه به چین صادر شده است که رشدی ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

در اروپا، این خودروساز ۴۲۹۷۲ دستگاه خودرو فروخته که شش درصد بیشتر شده است، از این میزان ۱۵۴۷۴ دستگاه متعلق به آلمان می‌باشد. در آن سوی اقیانوس اطلس نیز پورشه ۳۳۴۲۸ دستگاه فروخته که ۲۷۵۶۸ دستگاه آن فقط در آمریکا بوده است.




منبع : اخبار خودرو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار