وزیر نیرو از مردم خواست تا جایی که می توانند مصرف آب و برق خود را کاهش دهند زیرا پیش بینی این بود که امسال همچون گذشته 5 درصد افزایش میزان مصرف برق و آب داشته باشیم اما این میزان به یازده درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۵۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 13 July 2017
به گزارش تابناک : حمید چیت چیان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم کاهش مصرف آب و برق در تابستان اظهار کرد: ما امسال در فصل تابستان با دو مطلب عمده مواجه هستیم یکی اینکه گرمای هوا بی سابقه است و دیگری اینکه این گرما در مناطق مختلف کشور به صورت همزمان رخ داده است که به شدت مسئله افزوده است.

 
وی افزود: پیش بینی این بود که امسال همچون گذشته 5 درصد افزایش میزان مصرف برق و آب داشته باشیم اما این میزان به یازده درصد افزایش یافته است که در این زمینه از مردم می خواهیم تا جایی که می توانند مصرف آب و برق خود را کاهش دهند.

 
وی تاکید کرد: چیزی که ما پیشنهاد کرده ایم به مردم عزیز این است که اگر هر کدام از آنان بتوانند پنج تا ده درصد از مصرف آب و برق خود را کاهش دهند . ما حتی بیشتر از این را پیشنهاد نمی کنیم چون نمی خواهیم به مردم فشار بیاید، به حول وقوه الهی دیگر هیچ نگرانی در تامین نیاز آب و برق نخواهیم داشت.

 
وزیر نیرو در پایان گفت:‌ این پنج درصدی که ما اشاره کردیم کار خیلی سختی نیست، بلکه با انجام اموری مانند خاموش کردن چراغ های اتاقی که در آن کسی حضور ندارد، یا خاموش کردن کولرها و لوازم سرمایشی در هنگام ترک منزل می توانیم تابستان خوبی را پشت سر بگذاریم. 




منبع : اکوتیتر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار