تابناک: چند سالی است که به هنگام برگزاری نشست مطبوعاتی در تامین اجتماعی اولین و نخستین مطلبی که به آن اشاره می‌کنند الکترونیک شدن خدمات بیمه ای و بستر سازی برای مراجعه غیر حضوری مردم است.
کد خبر: ۴۵۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 13 July 2017
تابناک اصفهان: مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: به دنبال تحقق «تامین اجتماعی الکترونیک» هستیم که در این روش مدل چند وظیفه‌ای برای سازمان دیده شده و بیمه‌شدگان با تشکیل پرونده الکترونیک از خدمات نوین و سهل‌الوصول سازمان تامین اجتماعی برخوردار خواهند شد.

علی اصغر دادخواه با اشاره به استقرار و تجهیز واحد بیمه‌ای و کارگزاری‌های جدید در سراسر استان اظهار داشت: این سازمان با بهره‌گیری از خدمات نوین و فناوری اطلاعات نقش مهمی در جلب رضایت‌مندی بیمه‌شدگان داشته و با بهره‌گیری از تامین اجتماعی الکترونیک از میلیون‌ها بار مراجعه مخاطبین به واحدهای اجرایی جلوگیری شده است که این مهم نقش بسزایی در مدیریت هزینه‌ها و جلب رضایت مندی داشته است.

وی بیان داشت: به دنبال تحقق «تامین اجتماعی الکترونیک» هستیم که در این روش مدل چند وظیفه‌ای برای سازمان دیده شده و بیمه‌شدگان با تشکیل پرونده الکترونیک از خدمات نوین و سهل‌الوصول سازمان تامین اجتماعی برخوردار خواهند شد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: ارائه خدمات بیمه‌ای در استان اصفهان از طریق ۴۳ شعبه بیمه‌ای، ۲۳ شعبه اقماری، 19 کارگزاری و ۱۳۷۰ کارمند شاغل در واحدهای اجرایی استان صورت می‌پذیرد.

وی افزود: در استان اصفهان ماهانه بالغ بر یکصد هزار لیست بیمه به صورت اینترنتی دریافت می‌شود و هم‌اکنون در این استان ۸ هزار و ۸۰۰ کارگاه فعال و ۱۱۰ هزار کارفرما طرف قرارداد این سازمان هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه این نشست به پوشش ۶۵ درصدی جمعیت استان اصفهان از حمایت‌ها و خدمات سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون بالغ بر ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان از حمایت‌های کوتاه مدت و بلند مدت سازمان تامین اجتماعی برخوردارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار