تابناک: مجتمع مطبوعاتی، مجتمعی است که بنای آن غیر استاندارد گذاشته شد و در حالی قد علم کرد و بیش از صد تن از خبرنگاران را در خود جای داد که هر آن احتمال سقوط از آسانسور و تخریب ساختمان آن وجود دارد.
کد خبر: ۴۵۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 12 July 2017
تابناک اصفهان: مجتمع مطبوعاتی که با وجود زمین‌های ارزشی که در سطح شهر اصفهان وجود دارد در حاشیه شهر و در دور دست ترین نقطه ساخته شد که خبرنگاران برای هر پوشش هر خبری باید دوری بر شهر بزنند تا به مقصد خود برسند.
 
از بی دقتی که در موقعیت جغرافیایی و مکان نامناسب برای احداث مجتمع مطبوعاتی که صورت گرفته اگر بگذریم به بنای غیر استاندارد مجتمع میرسیم که بر طبق اسناد و مدارک موجوده آسانسور درجه سه کار گذاشته شده است و مصالح به کار گرفته شد از بی کیفیت ترین مصالح است که تنها با چند بارش جزیی در اصفهان شاهد فرو ریختن سقف برخی از واحدها بودیم.

هر چند از  نم گرفتن در و دیوار و کفی ساختمان ها اگر بگذریم، قناسی واحدها و احداث واحدهای به شکل ذوزنقه و مثلت و غیره اثبات کرده است که هیچ گونه مهندسی روی مجتمع صورت نگرفته است.

هرچند مجتمع مطبوعاتی، پایانه کار ندارد و ایمنی آن در حد صفر است به طوری که سازمان آتش نشانی ایمنی این ساختمان را تایید نکرده است.
 در این ساختمان غیر استاندارد که با اصول نظام مهندسی ساخته نشده است و ساکنان آن هر لحظه در معرض شدید فرونشست و آوار شدن ساختمان بر سرشان قرار دارند و اگر از آن ایمن باشد به طور حتما با سقوط آسانسور جان سالم به در نمی برند تنها امید به وجود یک مدیریت با تجربه و کاردان بود که از این منظر هم مجتمع مطبوعاتی آن را به خود ندید.

با وجودی که بیش از یکسال و نیم از مدیر فعلی مجتمع می گذرد اما ساکنان مجتمع هیچ عملکرد مثبتی از وی ندیده اند.
 
خرابی آسانسور، نبود امکانات و وسایل رفاهی برای اهالی مطبوعات و عدم برگزاری جلسات منظم با ساکنین و نبود یک خودپرداز در ساختمان و نبود وسیله مناسب برای حمل و نقل اهالی رسانه و عدم رسیدگی به رفع مشکلات رسانه ای ها همه و همه از دلایل و گلایه هایی است که تنها با یک مدیر توانمند قابل رفع بود اما صد حیف که با برخی از ساکنان حتی نزدیک به۳  سال در این مجتمع ساکن هستند معتقدند مشکلات هر روز بیشتر از قبل می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار