همایش «گنو/لینوکس و نرم‌افزارهای آزاد» در تاریخ ۲۲ تیر ماه جاری به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 11 July 2017
به گزارش تابناک : این برنامه شامل کارگاه‌های موازی و ارائه‌های عمومی است که همگی مرتبط با نرم‌افزارهای آزاد هستند.

در این همایش، موضوعاتی با عناوین «تحولات اوبونتو و بررسی تغییرات ساختاری اخیر آن» از سوی دانیال بهزادی، «Snappyراهکاری مناسب برای توزیع و مدیریت بسته‌ها در سیستم‌های گنو/لینوکس» از سوی امیرحسین گودرزی، «فدورا؛ گذشته، حال، آینده» از سوی هدایت وطن‌خواه، «آشنایی با ویکی‌پدیای فارسی و مشارکت و استفاده بهینه از آن» از سوی محسن سالک، «استگانوگرافی و مخفی نگاری در لینوکس» از سوی مصطفی سیدی، «سخت افزار آزاد؛ طراحی و چالش ها» از سوی محمدرضا حقیری، «عبارات با قاعده در لینوکس» از سوی ناصر دهقان، «بررسی و روش های جلوگیری از حملات عدم پذیرش سرویس ( DOS&DDOS ) در سرور های لینوکس» از سوی محمد حسین محمدی و «معرفی کتابخانه های متن باز داده کاوی و یادگیری ماشین و کاربرد هر یک از آنها» از سوی مسعود کاویانی به صورت عمومی ارائه می‌شود.

همچنین همزمان با برپایی این همایش، کارگاه‌هایی با عناوین «دنیای Frontend با Reactjs»، «پایگاه داده‌ مبتنی بر رم redis»، «داکر»، «معماری کرنل لینوکس»، «تولید وب اپلیکیشن SPA با جاوا اسکریپت»، «مزیتهای زبان Kotlin نسبت به جاوا در توسعه ی اندروید» و «آموزش داده‌کاوی و شبکه‌های عصبی عمیق با پایتون و Tensorflow» برگزار می‌شود.

شرکت در این همایش آزاد و رایگان است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت http://sace.ui.ac.ir/ubuntu1704 مراجعه کنند.




منبع : ایمنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار