تابناک: شهرداری اصفهان کم و بیش با مشکلاتی نظیر آنچه در برخی شهرداری های کلانشهرهای کشور وجود دارد، روبرو است که از جمله مهمترین مسئله پیش روی شهر اصفهان را می توان انتخاب چهره ای دانست که بتواند در شرایط رکود، پای سرمایه گذاران بیشتری را به این شهر باز کند.
کد خبر: ۴۵۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 09 July 2017

به گزارش تابناک اصفهان، شورای پنجم با یک کار بزرگ کار خود را تا چند هفته دیگر در اصفهان آغاز خواهد کرد و در حالیکه انتظارات بسیاری برای یک تحول کارشناسانه در بدنه مدیریتی شهرداری از سوی مردم وجود دارد، گویی برخی شنیده ها حاکی از به نتیجه رسیدن رایزنی ها برای تحقق این تغییر است.

شورای 13 نفره اصفهان مانند بسیاری از کلانشهرهای کشور از میان لیست امید پا در میدان گذاشته است و از همین رو به نظر می رسد یکی از رویه های اصلی شورای شهر در این دوره، تحول در هسته مدیریتی شهر برای علمی تر شدن اداره شهر در دوره جدید خواهد بود و رایزنی هایی که در هفته های اخیر در این راستا انجام شده حکایت از این امر دارد.

عمر 20 ساله مدیریت شهری یک طیف سیاسی در شهر اصفهان مزیت های نسبی و معایب کارشناسی خود را در این سال ها به همراه داشت از همین رو مردم اصفهان برخلاف سنت همیشگی خود با انتخاب لیست امید، سیگنال نارضایتی از وضع موجود و انتظارات بالا برای بررسی این شرایط از سوی شورای جدید را مخابره کردند.

نشست هایی از سوی چهره های جدید و قدیمی شورای شهر اصفهان با برخی گزینه های شهرداری اصفهان در روزهای اخیر برگزار شده که خبرهای رسیده از این جلسات حاکی از توافق جمعی بر سر یک گزینه نزدیک به جریان اصلاحات است.

هرچند لابی های زیادی در این مدت برای طرح چهره های اصولگرا نیز صورت گرفته است تا برخی تغییرات در بدنه مدیریتی شهرداری، محقق نشود اما اتفاق نظر اکثریت منتخبان شورای پنجم ، روی چهره ای اصلاح طلب برای مدیریت شهری، قطعا مسیر شهرداری را به سوی دیگری خواهد برد.

شهرداری اصفهان کم و بیش با مشکلاتی نظیر آنچه در برخی شهرداری های کلانشهرهای کشور وجود دارد، روبرو است که از جمله مهمترین مسئله پیش روی شهر اصفهان را می توان انتخاب چهره ای دانست که بتواند در شرایط رکود، پای سرمایه گذاران بیشتری را به این شهر باز کند.

ارتباط موثر برخی چهره های مطرح اصلاح طلب برای شهرداری اصفهان با سرمایه گذاران یکی از دلایل منتخبان پنجم برای عبور از گزینه های اصولگرا بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار