تابناک مرکزی: مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گفت: در نظر داریم تا پایان سال جاری، 40 عنوان نمایشگاه سراسری تخصصی و عمومی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار کنیم.
کد خبر: ۴۵۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 07 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، مهدی جهان میرزایی، در حاشیه برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی مدیران و مجریان نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی که امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار شد گفت: در این نشست که در راستای شناسایی موانع و چالش‌های پیشروی صنعت نمایشگاهی استان برگزار شد، راهکارهای تعامل هرچه بهتر در برگزاری نمایشگاه‌ها در استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان به ضرورت ایجاد هماهنگی بیشتر میان ادارات دولتی، متصدیان برگزاری و مجریان نمایشگاهی اشاره کرد و افزود: شرکت نمایشگاه‌ها همواره به عنوان حلقه واسط میان دست اندرکاران برگزاری تلاش می‌کند هماهنگی‌های لازم را جهت افزایش کیفیت نمایشگاه‌ها انجام دهد . 

جهانمیرزایی گفت: طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال این شرکت در نظر دارد ۴۰ عنوان نمایشگاه سراسری تخصصی و عمومی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار کند.

وی افزود: مجریان نمایشگاه‌ها و پیمانکاران خدماتی با شرکت در این نشست‌ها به ارائه نقطه نظرات خود نسبت به ارائه راهکارهای مناسب در برگزاری نمایشگاه‌ها پرداخته و مشکلات خود را در فضایی صمیمانه با مدیران مرتبط در میان گذاشته و هماهنگی‌های لازم در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه های استان را انجام می‌دهند. 

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار