مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ایجاد رصد خانه فرهنگ عمومی یکی از افتخارات و از مصوبات مهم و با ارزش شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان است.
کد خبر: ۴۵۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 06 July 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، افزود: در بسیاری از مواقع به دلیل ضعف اطلاعات تصمیم هایی در مرکز استان و شهرستانها گرفته می شود که برای حل مشکلات بی تاثیر است. 
وی اضافه کرد: در برخی موارد ، یک موضوع دغدغه اصلی مردم یک شهرستان است اما این دغدغه ها و نیازها به درستی احصاء نشده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در صورتیکه اطلاعات ما کامل باشد و رصد و پایش درست و دقیقی از وضع موجود داشته باشیم بطور قطع می توانیم تصمیم گیری درستی داشته باشیم.
حجت الاسلام ارزانی اظهار کرد: رصدخانه فرهنگ عمومی استان را بر اساس تجربه هایی که در برخی از محله های اصفهان داشتیم، مطرح کردیم .
وی در ادامه با ارائه گزارشی از برگزاری جلسه های شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان گفت: در سال 94 یازده جلسه شورای فرهنگ عمومی را برگزار کردیم که استان اصفهان در این زمینه در کشور پیشتاز است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه از تعداد جلسه های شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان در سال 95 کاسته شد افزود: امیدواریم امسال بتوانیم باحضور همه اعضا، جلسه های ارزشمندی را برای تعالی و ارتقای فرهنگ استان اصفهان برگزار کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه اصفهانی ها در کل کشور نقش آفرین هستند خاطرنشان کرد: اصفهان، استانی دینمدار و دارای شخصیت های ارزشمند فرهنگی در داخل و خارج از استان است .
حجت الاسلام ارزانی گفت: استان اصفهان به دلیل داشتن انسان های ارزشمند فرهنگی از جایگاه ویژه و پیشتازی در کشور برخوردار است .
هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان روز پنجشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار شد.




منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار