مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان می گوید که ایده مسقف کردن ورزشگاه نقش جهان از ابتدا اشتباه بوده است.
کد خبر: ۴۵۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 06 July 2017
به گزارش تابناک : ورزشگاه نقش جهان پس از سال ها سرانجام در سال 1395 تاسیس شد تا تیم سپاهان پس از نزدیک به یک دهه دوباره به ورزشگاه اصلی خود بازگردد و بازی های خانگی خود را در آن برگزار کند؛ با این حال علیرغم بهره داری از این ورزشگاه، نقش جهان همچنان با کاستی های زیادی همراه است و مسقف کردن ورزشگاه یکی از برنامه های از پیش تعیین شده بوده است.

 با این حال محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در آخرین اظهار نظر خود مسقف کردن این ورزشگاه را اشتباهی استراتژیک عنوان کرده که از ابتدا نباید به آن پرداخته می شد؛ صحبت هایی که واکنش های زیادی در میان هواداران سپاهان به وجود آورده است.

سلطان حسینی با اشاره به اینکه اکثر بازی‌های تابستان در شب برگزار می شود و نور آفتاب تا آن ساعت دیگر تماشاگردان را اذیت نخواهد کرد، پس نیاز به مسقف کردن ورزشگاه وجود ندارد، گفته است: «مسابقات لیگ در مردادماه ساعت ۷ یا ۸ شب برگزار می‌شود و نورافکن‌های ورزشگاه نیز آماده است. شما فرض کنید چادرهای سقف نقش‌جهان هم نصب شود، آیا امکان دارد کسی ساعت ۴ بعدازظهر به این ورزشگاه برود؟
 
سلطان‌حسینی ادامه داده بود: «چادر سقف برای ورزشگاه‌های اروپایی مناسب است که ممکن است در هر زمانی از طول روز بارندگی داشته باشند نه در ایران و اصفهان که شاید در طول سال چند بار بیشتر باران نبارد. نصب چادر برای ورزشگاه نقش‌جهان و صرف میلیاردها تومان در این راه تصمیم اشتباهی بود که در گذشته گرفته شد.»
 
با این وصف باید طی روزهای آتی منتظر باشیم و ببینیم با توجه به فشاری که از سوی هواداران اصفهانی در مورد این دیدگاه به وجود آمده، چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.




منبع : ورزش سه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار