تابناک: طی نظر سنجی ها رتبه خبر اصفهان رتبه خوبی قلمداد شده بود. ظاهرا این روش مورد نقد استاندار اصفهان قرار گرفته و زرگرپور رایزنی های فعالی را در رابطه با عزل صالح پرورش انجام داده است و این گفتگوهای زرگرپور حتی با وزیر کشور و رئیس جمهور هم مطرح شده است.
کد خبر: ۴۵۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 06 July 2017
تابناک اصفهان: صداوسیمای اصفهان 13 سال با مدیریت علی کلباسی اداره شد و تحلیل های ضد و نقیضی درباره مدیریت وی مطرح بوده است. از جمله؛ ضعف بنیه فنی و عدم به روز کردن سیستم فنی در آن دوره و آوردن جمعیت قابل توجهی به عنوان کارمند که در حال حاضر این مجموعه توان پرداخت حقوق و پاداش آنها را ندارد و پول هایی که باید خرج تولید شود باید صرف پرداخت حقوق و پاداشی شود که غالبا هم با تاخیر است.
 
یک چنین جمعیتی برای یک صداوسیما در استان عدد عجیب و غریبی است. گفته می شود واحد خبر این مرکز استان حدود 120 نفر پرسنل دائمی دارد.
 
از نکات مثبت کلباسی هم مردمداری، ارتباط با همه، لابی و رایزنی را مطرح می کنند طی دو سال گذشته و بر اساس تصمیمات آقای سرافراز رییس سابق رسانه ملی تعدادی از مدیران بازنشسته شدند که علی کلباسی از این جمله بود. اخیرا با آمدن علی عسگری، کلباسی به کار برگردانده شد و در سمت مدیر منابع انسانی، مشغول کار شده است.
 
با رفتن حسن ناظر، مدیر خبر اصفهان به بوشهر تغییراتی در حوزه خبر اصفهان اتفاق افتاد و فروغی به عنوان معاون خبر اصفهان و پرورش به عنوان مدیر اتاق خبر اصفهان منصوب شدند. صالح پرورش که تحصیلات آکادمیک خود را در دانشکده صداوسیما طی کرده بود، در دوران تصدی خود سعی می کرد تولیدات خبر را براساس جنس خبر و تحلیل و نقد وضع موجود ارائه کند و طی دو سال گذشته خبر اصفهان بر این اساس ارائه شد.
 
طی نظر سنجی ها رتبه خبر اصفهان رتبه خوبی قلمداد شده بود. ظاهرا این روش مورد نقد استاندار اصفهان قرار گرفته و  زرگرپور رایزنی های فعالی را در رابطه با عزل صالح پرورش انجام داده است و این گفتگوهای زرگرپور حتی با وزیر کشور و رئیس جمهور هم مطرح شده است. 
 
تیم جدید صدا و سیما نیز برای جلوگیری از پیگیری های استاندار اصفهان به این نتیجه رسیده اند که تغییرات را در صداوسیمای اصفهان انجام دهند. ظاهرا جایگزین این افراد در اصفهان را از استان کهکیلویه و تهران تعیین کرده اند.
 
یاداشت از سید مرتضی رنجبرنژاد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار