با هدف کاهش بار ترافیکی ورودی به تونل نیایش و ساماندهی تردد خودروها در مسیر شرق به غرب تهران، دسترسی بزرگراه همسطح شهید آیت الله صدر به تونل نیایش مسدود شد.
کد خبر: ۴۴۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵ 29 June 2017
عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک با بیان این خبر اظهار داشت : پیرو مصوبه شورای عالی ترافیک شهر تهران در خصوص انسداد دسترسی بزرگراه شهید آیت الله صدر همسطح به تونل نیایش با هدف توزیع بار ترافیکی ، این طرح از ۲۵ خرداد ماه اجرایی شد.

توجهی تصریح کرد: تعداد ۲۰عدد بنر بزرگ با مجموع ۱۲۰متر مربع در مبادی ورودی به بزرگراه شهید آیت الله صدر به منظور اطلاع رسانی عمومی  با عنوان «دسترسی به تونل نیایش فقط از پل طبقاتی صدر» نصب شده اند.

 وی افزود: محدودیت های ترافیکی اعلام شده از این تاریخ اعمال و ورودی های بلوار شهید کاوه ، بزرگراه امام علی (ع) و بلوار قیطریه به عنوان مسیرهای دسترسی به پل همسطح شهید آیت الله صدر و تونل نیایش در دسترس است.

 توجهی خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در امر انسداد مسیر توسط عوامل پلیس راهور، تهیه راهبندهای ستونی در دستور کار این معاونت  قرار گرفت و نسبت به نصب آنها در محلهای تعیین شده اقدام شد.
 وی پیش بینی  کرد  با  اجرای طرح مذکور و توزیع بار مناسب از حجم ورودی به تونل نیایش کاسته شده و مسیر دسترسی شرق به غرب تهران دچار تغییرات ترافیکی محسوسی شود.
منبع: مهر
برچسب ها: تونل نیایش ، صدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار