استاندار اصفهان با بیان اینکه ممانعت از ورود عکاسان خبری به مراسم نماز عید فطر اتفاق خوبی نبود، گفت: با توجه به اینکه مصلی در حوزه مدیریت استانداری است به دوستان مصلی توصیه می‌کنم که جایگاه ویژه‌ای را برای عکاسان خبری و خبرنگاران در مصلی تعبیه کنند.
کد خبر: ۴۴۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 28 June 2017
به گزارش تابناک : رسول زرگرپور صبح امروز در نشست خبری در واکنش به ممانعت از حضور عکاسان خبری در نماز عید سعید فطر در مصلی اصفهان اظهار داشت: از وقوع این اتفاق از طریق رسانه‌ها باخبر شدم.

وی افزود: برگزار کننده نمازهای جمعه و مناسبتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که هماهنگی با مدیریت استان نداشته و تنها یک نفر در این زمینه تصمیم می‌گیرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه پوشش خبری این چنین برنامه‌هایی و انتشار وانعکاس اخبار این برنامه‌ها اهمیت بالایی دارد، گفت: اخبار اصفهان و تهران به عنوان 2 مرکز ملی از طریق رسانه‌های بیگانه رصد می‌شود و از هرگونه حرکتی که مانع این انعکاس می‌شود باید جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که مسئولیت برگزاری این برنامه‌ها را دارد کمترین هماهنگی را با مدریت استان دارد و ادعا می‌کند که هماهنگی را با دفتر امام جمعه انجام می‌دهد.

زرگرپور با بیان اینکه ممانعت از ورود عکاسان خبری به این برنامه اتفاق خوبی نبود، افزود: با توجه به اینکه مصلی در حوزه مدیریت استانداری است به دوستان مصلی توصیه می‌کنم که جایگاه ویژه‌ای را برای عکاسان خبری و خبرنگاران در مصلی تعبیه کنند.

در روز برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی اصفهان از حضور عکاسان خبری استان برای پوشش این برنامه ممانعت شده بود که این موضوع سبب اعتراض عکاسان خبری اصفهان شد.





منبع : تسنیم 
برچسب ها: عکاسی خبری ، عید فطر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار