وزیر ارتباطات در گرگان:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شبکه ملی اطلاعات مهمترین پروژه ما بود که فاز نخست آن در هفته دولت، فاز دوم در دهه فجر و فاز سوم آن تا پایان سال به بهره‎برداری می رسد.
کد خبر: ۴۴۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 26 June 2017
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شبکه ملی اطلاعات مهمترین پروژه ما بود که فاز نخست آن در هفته دولت، فاز دوم در دهه فجر و فاز سوم آن تا پایان سال به بهره‎برداری می رسد.

محمود واعظی ظهر دوشنبه، در آیین افتتاح پروژه‌های متمرکز حوزه ICT استان گلستان در گرگان، با بیان این که در عید فطر پاداش یک ماه بندگی را می گیریم، به لزوم حفظ وحدت ملی اشاره و اظهار کرد: وحدت ملی و انسجامی که در شهرستان کلاله وجود داشت، یک الگو برای کشور است.

وی با بیان این که هیچ راهی جز صمیمیت برای برون رفت از وضعیت فعلی کشور وجود ندارد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده اند دولت پروژه های بزرگ انجام دهد.

وی با تاکید بر این که نباید پس از انتخابات به دنبال انتقام از رقیب باشیم، دوره بعد از انتخابات را دوره رفاقت دانست و افزود: آن چیزی که مردم تصمیم گرفتند مسئولان باید احترام بگذارند.

واعظی با بیان این که دولت یازدهم و دوازدهم جناحی نیستند، از بهبود وضعیت زیرساخت های استان گلستان خبرداد و بیان کرد: استان گلستان ظرفیت خوبی برای اشتغال دارد، در گذشته نسل ۳ و ۴ اینترنت در شهرهای استان وجود نداشت و در حال بیشتر شهرها این نسل اینترنت وجود دارد. 

وی وعده داد، در سفر بعدی همه شهرها اینترنت نسل ۳ و ۴ تکمیل شده باشد.

واعظی سپس از افزایش فیبرنوری در استان خبرداد و گفت: نزدیک به ۴۵۰ روستا استان از اینترنت تا پایان این دولت بهره‎مند خواهند شد.

وزیر ارتباطات و فناوری با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات را به جد پیگیری می‎کنیم، افزود: بیش از ۱۳ سال از عمر این مطالعات این پروژه می‎گذرد و این مهمترین پروژه ما بود که فاز نخست آن در هفته دولت و فاز دوم در دهه فجر و فاز سوم آن تا پایان سال به بهره‎برداری خواهد رسید.

واعظی با بیان اینکه دولت الکترونیک نیز در ماه آینده به بهره‎برداری خواهد رسید، تاکید کرد:  آن چیزی که مقام معظم رهبری از اشتغال مطالبه کرده تنها چند وزارتخانه متولی آن نمی‎شود و باید همه خود را مخاطب مقام معظم رهبری قرار بدهند.

وی از ایجاد ۱۳۰ هزار شغل در حوزه فضای مجازی و کسب و کار الکترونیکی خبرداد و گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان تا پایان سال در حوزه زیرساخت‎های ICT در این استان هزینه خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار