رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان فردا سه شنبه با برگزاری رقابتهای دو وزن زنان و یک وزن مردان پیگیری می شود که دو تکواندوکار از کشورمان به دیدار رقبای خود می روند.
کد خبر: ۴۴۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 26 June 2017
به گزارش تابناک : در ادامه بیست و سومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان فردا سه شنبه ششم تیرماه تکواندوکاران دو وزن ۵۳- و ۷۳+ کیلوگرم زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان به روی «شی هاپ چانگ» می روند  که از تیم کشورمان اکرم خدابنده و فرزان عاشورزاده رقابتهای خود را آغاز می کنند. تیم ایران در وزن ۵۳- کیلوگرم بانوان نماینده ندارد.

اکرم خدابنده در وزن ٧٣+ کیلوگرم در اولین پیکار «وولینویچ» از اسلوونی را پیش رو دارد. وی در صورت برتری به دیدار یکی از تکواندو کاران مکزیک، کانادا یا توگو می رود. نماینده مکزیک «بریسیدا آکوستا» دارای دارای رنکینگ ۵ دنیا و مدال برنز پان امریکن می باشد. سرگروه تیم بانوان ایران در صورت پیروزی برابر این مکزیکی در مرحله یک چهارم نهایی هم «آن سائه بوم» از کره جنوبی که طلای قهرمانی ۲۰۰۸ آسیا و نقره قهرمانی ۲۰۱۱ جهان را در کارنامه دارد پیکار می کند.

فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم که مدال طلای ۲۰۱۵ جهان را در کارنامه دارد، با رنکنیگ سه جهان دور نخست استراحت دارد و سپس به دیدار برنده مبارزه ترکمنستان و سودان می رود. در این وزن ۸۲ تکواندوکار حضور دارند که  علشورزاده در مبارزه دوم خود با برنده مبارزه آذربایجان و افغانستان پیکار می کند.

از تیم ۱۴ نفره اعزامی ایران به این دوره از رقابتها تاکنون ۵  تکواندوکار به دیدار رقبای خود رفته اند که  آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته اند.ناهید کیانی ، ملکیا میرحسینی و ابوللفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

این دوره از رقابتها که با حضور تکواندوکارانی از ۱۸۳ کشور جهان در کره جنوبی جریان دارد، تا روز جمعه نهم تیرماه ادامه خواهد داشت.




منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار