نانسی پلوسی اعلام کرد در نخستین ملاقات با دونالد ترامپ، وی ادعای عجیبی را مطرح کرده است.
کد خبر: ۴۴۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 26 June 2017
به گزارش تابناک : «نانسی پلوسی»، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته (یکشنبه) در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» جزئیات نخستین ملاقات خود با «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا را اعلام کرد.

پلوسی در این خصوص گفت: این اولین ملاقات من با رئیس جمهور بود. خیلی تاریخی بود. این ملاقات در کاخ سفید اتفاق افتاد. اولین مسئله ای که او در جمع نمایندگان اعلام کرد این بود که او در کسب آرای مردمی پیروز شده است.

نانسی پلوسی افزود: «دونالد ترامپ به من گفت که در کسب آرای مردمی پیروز شده است. بنابراین من هم به دونالد ترامپ گفتم که آقای رئیس جمهور این مسئله حقیقت ندارد. هیچ مدرکی یا سند و یا اطلاعاتی در این خصوص وجود ندارد.»

اما بنابر اعلام پلوسی، دونالد ترامپ همچنان با تأکید بر تقلب در انتخابات آمریکا ادامه داد: بله درست است. 3 تا 5 میلیون نفر از رأی دهندگان غیرقانونی رأی داده اند و من حتی ایالت کالیفرنیا را هم حساب نکرده ام.

دونالد ترامپ تاکنون چندین بار در خصوص شکست دادن هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات انتخابات آمریکا در آرای مردمی بلوف زده است. وی همچنین چندین بار مدعی شده است که اگر افراد به طور غیرقانونی رأی نمی دادند، وی توانسته بود در کسب آرای مردمی کلینتون را شکست دهد. این درحالیست که تاکنون این ادعاهای دونالد ترامپ تأیید نشده است.






منبع : نشریه هیل 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار