مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت: خدمت رسانی به مسافران در طرح ویژه تابستانی از اول تیرماه آغاز شده و تا 2 مهر ماه اجرا می شود. همچنین در قالب طرح ویژه عید سعید فطر از یکم الی 9 تیرماه سال جاری به مدت9 روز در مسیرهای منتهی به مصلی تهران و محل های برگزاری نماز عید فطر در کلانشهرها و شهرهای زیارتی و محورهای پرتردد کشور خدمات امدادی انجام می شود.
کد خبر: ۴۴۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 25 June 2017
به گزارش تابناک : **بهزاد پناهی گفت: امداد خودرو سایپا به مناسبت عید سعید فطر طرح ویژه خدمات امدادی را در مسیرهای منتهی به مصلی تهران و محل های برگزاری نماز عید فطر در کلانشهرها و شهرهای زیارتی و همچنین محورهای پرتردد کشور به مدت9 روز اجرا می کند.
مدیرعامل امدادخودروسایپا در عین حال از اجرای طرح امداد تابستانی سایپا از یکم تیرماه تا 2 مهر ماه خبرداد و افزود: در این طرح مسیرهای پرتردد برای استقرار پایگاه های ویژه مورد بازنگری قرار گرفته و افزایش یافته است.
**وی گفت: در طرح امداد تابستانی مانند طرح های گذشته ناوگان امدادی گروه سایپا برای خدمت رسانی رضایت بخش بصورت سراسری و هماهنگ با سایر ارگان های زیربط در آمادگی کامل بسر می برند. همچنین همزمان با برگزاری نماز عید سعید فطر و به منظور رفاه حال نمازگزاران و مسافرانی که عازم سفر هستند، شرکت امداد خودرو سایپا طرح خدمات امدادی ویژه عید سعید فطر را از یکم الی 9 تیرماه سال جاری  به اجرا در می‌آورد.
**مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا، بهینه سازی ناوگان امدادی سایپا، بازرسی های محسوس و نامحسوس حضوری از ناوگان امدادی توسط کارشناسان گروه خودرو سازی سایپا، توسعه و نوسازی ناوگان، تجهیزات نوین مرکز پیام امداد خودرو و سیستم ناوبری هوشمند و پشتیبانی کامل شبکه در تامین و تدارک قطعات خودرو را از ویژگیهای طرح امداد تابستانی سایپا برشمرد.
**پناهی با بیان اینکه هدف از فعالیت خدمات پس از فروش سایپا آسودگی خیال هم وطنان در سفر است، گفت: هموطنان گرامی در صورت نیاز جهت دریافت خدمات امدادی خود  می توانند بصورت شبانه روزی با شماره 096550 تماس حاصل نمایند.




منبع : خودرونویس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار