مديرعامل صندوق کارآفريني اميد با بيان اينکه از ابتداي امسال ۲۵ هزار و ۳۷۷ فقره تسهيلات پرداخت شده است گفت: سهم تسهيلات بخش اشتغال حدود ۱۸ هزار فقره بوده است.
کد خبر: ۴۴۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 25 June 2017
به گزارش تابناک : اصغر نورالله زاده با اشاره به اينکه تسهيلات مشاغل خانگي، کارفرمايي، تسهيلات قرض الحسنه ازدواج و تسهيلات ضروري از جمله تسهيلات پرداختي توسط صندوق کارآفريني اميد است گفت: از ابتداي امسال بالغ بر ۳۱۳ ميليارد و ۴۰۱ ميليون تومان تسهيلات در سرفصل‌هاي مختلف پرداخت شده است.

وي با اشاره به اينکه حدود ۸۰ درصد از تسهيلات صندوق کارآفريني اميد در بخش حمايت از اشتغال و کسب و کارهاي خرد و کوچک است، درباره شرايط پرداخت تسهيلات اشتغالزايي افزود: متقاضيان بيکاري که ضمن توانايي انجام فعاليت اقتصادي اما توانايي تهيه واحد و محل اجراي طرح، ابزار و سرمايه لازم براي راه اندازي مشاغل را ندارند، جامعه هدف صندوق کارآفريني اميد براي پرداخت تسهيلات هستند.

مديرعامل صندوق کارآفريني اميد پرداخت تسهيلات براي کسب و کارهاي خرد و مشاغل خانگي را اولويت اين صندوق اعلام کرد و ادامه داد: تسهيلات بخش مشاغل مشمول افراد بيکاري است که داراي مهارت بوده و توانايي انجام فعاليت و شروع کسب و کار را در رشته هاي خدماتي، فني ،کشاورزي و بازرگاني داشته باشند.

وي با بيان اينکه اعطاي تسهيلات صندوق در بخش خرد با اولويت طرح هاي ايجادي در زمينه خانگي، خويش فرمايي، کارآفريني و تعاوني تا ۱۰ نفر کارکن است گفت: از ابتداي امسال ۲۵ هزار و ۳۷۷ فقره تسهيلات از سوي صندوق کارآفريني اميد پرداخت شده است.

نورالله زاده درباره ميزان تسهيلات پرداختي صندوق کارآفريني اميد از ابتداي امسال در بخش‌هاي مختلف اشتغال، ضروري و ازواج گفت: از ابتداي سال ۹۶ در بخش اشتغال حدود ۱۸ هزار فقره تسهيلات به ميزان بالغ بر۲۶۰ ميليارد و ۴۰۷ ميليون تومان پرداخت شده است.

مديرعامل صندوق کارآفريني اميد گفت: در بخش تسهيلات ضروري و ازدواج نيز از ابتداي امسال ۷ هزار و ۵۲۰ فقره تسهيلات پرداخت شده است.

وي افزود: ميزان تسهيلات پرداختي صندوق کارآفريني اميد در سرفصل‌هاي ضروري و ازدواج از ابتداي سال جاري ۵۲ ميليارد و ۹۹۳ ميليون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.




منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار