کد خبر: ۴۴۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 24 June 2017
آنها رییس جمهور را فتنه گر و غیرانقلابی خطاب کردند، همین افراد جهانگیری و مطهری را هم ضد انقلاب و فتنه گر خواندند. به همین راحتی داستان روز قدس تغییر پیدا کرد. دیگر رسانه‌ها شعار مرگ بر اسرائیل مردم را مخابره نکردند بلکه شعار مرگ بر فتنه گر تبدیل به تیتر بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی شد.

این شعارها درست زمانی اتفاق افتاد که مردم در اردیبهشت ۹۶ حماسه حضور را خلق کردند. ۲۴ میلیون از کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ به پای صندوق رای آمده بودند به حسن روحانی رای دادند. کسی که امروز برخی او را ضدانقلابی و فتنه گر خواندند.

شعارهای این افراد یعنی اینکه ۵۶ درصد مردم در انتخابات به کسی رای دادند که فتنه گر و ضدانقلاب است. یا مردم تهران در اسفند ۹۴ و در انتخابات به کسی رای دادند که ضد انقلاب است.امروز اسحاق جهانگیری در حالی ضدانقلاب معرفی شد که مقام معظم رهبری بارها و بارها از زحمات او در دولت تقدیر کرده بودند.

این شعارها برای گوش مردم آشناست. هنوز فراموش نکرده‌ایم در ۲۲ بهمن سال ۹۱ در حرم حضرت معصومه به سمت علی لاریجانی مهر و کفش پرتاب کردند و او را بی بصیرت خواندند. هنوز فراموش نکرده‌ایم که در روز رحلت امام خمینی به نوه او در کنار حرم امام توهین کردند.
سوالی که بعد از دیدن این حوادث در ذهن ایجاد می‌شود این معناست که چرا این افراد دوست دارند به همگان نشان بدهند که دایره انقلاب و جمهوری اسلامی اینقدر محدود است که رییس جمهور و رییس مجلس هم در آن جای ندارند. چرا این افراد دوست دارند نشان بدهند که مسئولان کشور مخالف نظرات رهبری هستند.
در همین ارتباط مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان می فرمایند: « مراقب باشید، مواظب باشید، نمی شود هر کسی را بمجرد یک خطائی یا اشتباهی گفت منافق؛ نمیشود هر کسی را بمجرد اینکه یک کلمه حرفی برخلاف آنچه که من و شما فکر میکنیم، زد، بگوئیم آقا این ضد ولایت فقیه است در تشخیصها خیلی باید مراقبت کنید. من تأکیدم به شما جوانان عزیز، فرزندان عزیز خود من، جوانان پرشور این کشور در سرتاسر میهن عزیز، همین است. انگیزه‌ها با شدت، با قوّت، با ایمان کامل، با امید کامل به آینده حفظ بشود؛ اما در تشخیصها و در مصداقهای مختلف دقت بشود. بی‌دقتی در مصداقها، گاهی اوقات ضررها و لطمات بزرگی خواهد زد.»( بیانات در دیدار جمع کثیری از بسیجیان کشور (۱۳۸۸/۰۹/۰۴ پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری )
کسانی که علیه مسئولان کشور در راهپیمایی و یا مراسم‌های گونان شعار می‌دهد دوست دارند انقلاب اسلامی محدود به چند نفر خاص باشند. به نظر می‌رسد آنها دوست ندارند اصلاح طلبان، اعتدالیون و حتی بسیاری از اصول‌گرایان زیر چتر جمهوری اسلامی باشند. آنها می‌خواهند با شعار و برچسب زدن جریان‌های قانونی کشور را از صحنه خارج و تنها خود یکه تاز میدان سیاست ایران باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار