حیدر مصلحی در راهپیمائی روز قدس اصفهان:
تابناک: 13 میلیون مقاله از اندیشمندان و استادان دانشگاه درباره فروپاشی آمریکا وجود دارد و منشا این فروپاشی انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۴۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 23 June 2017
تابناک اصفهان: حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در جمع راهپیمایان اصفهانی گفت:

*چیزی که در دنیای اسلام در حال شکل گیری است اتحاد عبری- غربی – عربی است تا قدس و فلسطین را به حاشیه ببرد.

* 13 میلیون مقاله از اندیشمندان و استادان دانشگاه درباره فروپاشی آمریکا وجود دارد و منشا این فروپاشی انقلاب اسلامی ایران است.

*چرا مجروحان داعشی در بیمارستان های صهیونیستی مداوا می شوند؟ چرا تعداد قابل توجهی هواپیمای صهیونیستی به عربستان می روند تا جلوی کودتای ولیعهد قبلی را بگیرند؟ 

*اقدام بسیار ارزشمند مجموعه موشکی سپاه در پیروی از تدبیر و برنامه فرمانده کل قوا بزرگترین افتخار را برای ایران داشت و صهیونیست ها را به هم ریخت و سردرگم کرد؛ این دقت، سرعت، مسافت و نقطه زنی برای آنان پیام داشته است.
 
*بر اساس اطلاعات دقیقی که دارم به حول و قوه الهی امریکا در حال فروپاشی است و منشا این امر انقلاب اسلامی است.
 
*کسینجر بیش از ۲۰ سال قبل گفته است برای توقف این ماشین قوی (نفوذ مکتب تشیع و انقلاب اسلامی در جهان) که را ه افتاده است هیچ راهی نداریم جز اینکه جنگ شیعه و سنی به راه بیندازیم. 
 
* وقتی بیداری اسلامی شکل گرفت استکبار سیلی ناگهانی از انقلاب خورد و درگیر سنگینی درون سیا شکل گرفت که چرا برای این امر طراحی مقابله نداشته‌اند.
 
*شلیک موشک به دیرالزور سوریه توسط سپاه که در پیروی از تدبر و برنامه رهبری به غنوان فرمانده کل قوا و ستاد کل نیروهای مسلح که با هماهنگی با مجموعه موشکی سپاه انجام شد، بزرگ‌ترین افتخار را برای هر ایرانی به همراه داشت و مجموعه آمریکا وصهیونیست‌ها را به هم ریخت.
 
*دشمنان بدانند برای به حاشیه بردن مسئله فلسطین کور خوانده‌اید، به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی عرصه های مختلف را فتح و به زودی شاهد نابودی اسرائیل به پیش‌بینی رهبر خواهیم بود.
 
*وحدت در کشور و جلوگیری از دو قطبی سازی جایگاه ویژه ای دارد، افرادی که خواسته یا ناخواسته در راستای دوقطبی‌سازی کار می کنند بزرگترین جنایت را در راه شهدا و انقلاب اسلامی دارند.
 
*اینکه یک روز موشک را زیر سوال برده و بعد از افتخارآفرینی ان را منتسب به خود کنیم عملکرد درستی نیست.باید مسیر وحدت را پیش بگیریم تا حتی کوچک‌ترین مشکلات را حل کنیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار