مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه، از آمادگی این شرکت برای آبرسانی به 300 روستای استان در فصل تابستان و زمان اوج مصرف خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 22 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،ایرج شهبازی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه هم اکنون مشغول آبرسانی به 93 روستای استان به صورت سیار است.
وی افزود: امیدواریم با توجه به برخورداری تعدادی از روستاها از نعمت آب لوله کشی سالم، در فصل گرما تعداد روستاهایی که به آبرسانی سیار نیاز دارند نسبت به سال گذشته افزایش 
نیابد.

شهبازی در ادامه با اشاره به نامگذاری هفته اول تیر ماه به عنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب، اظهار داشت: هرساله در این هفته فعالیت های گسترده ای صورت می گیرد اما صرفه جویی در مصرف آب ضرورتی برای همه فصول است که انتظار می رود روستاییان در تمامی فصول این امر را رعایت نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خاطرنشان کرد: بهینه سازی و تغییر الگوی مصرف در بخش آب شرب روستایی همواره مورد تاکید بوده است واین شرکت خود را ملزم به اتخاذ تمهیدات و برنامه ریزی برای استفاده درست آب شرب توزیعی توسط مشترکین کرده است.

وی اضافه کرد : باید به این موضوع توجه داشته باشیم که ما در یک کشور نیمه خشک زندگی می کنیم و منابع آبی ما به شدت در حال کاهش است و از سوی دیگر جمعیت کشورمان رو به افزایش می باشد، لذا توجه به مصرف درست آب بسیار ضروری است. 

شهبازی در ادامه و با اشاره به هزینه های بالای تمام شده آب برای این شرکت، گفت: آب بهایی که مشترکان پرداخت می کنند تنها 20 درصد هزینه ها را پاسخ می دهد و 80 درصد مابقی از منابع عمومی دولت تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه با اعلام اینکه حدود 45 میلیارد ریال از مشترکان روستایی طلب داریم، از مردم خواست با پرداخت به موقع آب بها این شرکت را در خدمات رسانی بهتر یاری دهند.

وی در پایان ضمن دعوت مشترکین به مصرف درست آب و صرفه جویی، گفت: مشترکان با مدیریت درست می توانند سرانه مصرف آب خود را کاهش دهند.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 14 شهرستان و 2 هزار و 620 روستا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار