امیر قلعه‌نویی امید زیادی به نتیجه گرفتن با ذوب‌آهن دارد تا دوباره خود را در فوتبال ایران احیا کند. با این حال کار او کمی در این تیم سخت شده، جایی که چند مهره تأثیرگذار این تیم اصفهانی رفته‌اند و چند مهره دیگر هم به دلیل مشکلات مالی هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده‌اند.
کد خبر: ۴۴۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 22 June 2017
به گزارش تابناک : مشکل هم از جایی شروع شد که سعید آذری از ابتدا مخالف حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب‌آهن بود، چرا که هم دستمزد این مربی و هم توقعاتی که دارد هزینه سنگینی روی دست باشگاه می‌گذارد. از آنجایی که کارخانه ذوب‌آهن بودجه این باشگاه را برای فصل پیش‌رو افزایش نداده است، آذری پیش‌بینی می‌کرد که این باشگاه در نقل و انتقالات به مشکل بخورد و حالا این مسئله بیشتر نمایان شده است.

پس از حضور قلعه‌نویی در ذوب‌آهن، اسماعیل شریفات و حمید بوحمدان به این تیم اضافه شدند. با تمدید قرارداد مرتضی تبریزی با وجود داشتن پیشنهاد از استقلال، اینطور به نظر می‌رسید که بازیکنان ذوب‌آهن تصمیم به ماندن بگیرند و برخی بازیکنان تأثیرگذار هم به این تیم اضافه شوند. البته این فقط یک پیش بینی بود که تا این لحظه عملی نشده است و آذری با بن بستی جدی مواجه شد. جایی که برای تمدید قرارداد و امضای قرارداد مالی با بازیکنان تأثیرگذار ذوب‌آهن وارد مذاکره شد، اما پاسخ بازیکنان منفی بود. رشید مظاهری، مهدی رجب‌زاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید محمدزاده و مهدی مهدی‌پور که فصل گذشته جزو بازیکنان اصلی و تأثیرگذار ذوب‌آهن بودند حاضر به تمدید قرارداد خود نشدند تا کار برای قلعه‌نویی هم سخت شود و به نوعی گره به کارش بیافتد.

پیشنهاد مالی بازیکنان هم برای تمدید قرارداد اختلاف فاحشی با پیشنهاد هیئت مدیره دارد و همین مسئله آذری را وارد چالشی بزرگ کرده است. در این بین پیشنهادهای خوبی که به برخی بازیکنان ذوب‌آهن رسیده، کار را برای این باشگاه سخت می‌کند تا بخواهد قراردادهای آنها را تمدید کند. چرا که رشید مظاهری مدنظر پرسپولیس است تا در صورت جدایی احتمالی بیرانوند سرخپوش شود و محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده و مهدی مهدی‌پور هم پیشنهادهای دیگری به دست‌شان رسیده که باعث شده به نوعی برای ذوب‌آهن طاقچه بالا بگذارند. با جدایی جری بنسون، حجت حق‌وردی و مهرداد قنبری هم شرایط برای این تیم اصفهانی سخت‌تر شده و قلعه‌نویی هم حسابی به فکر فرو رفته که چگونه این مشکل را در تیمش حل و فصل کند.

آذری که رابطه خوبی با بازیکنان ذوب‌آهن دارد، تصمیم گرفته بار دیگر با آنهایی که قراردادشان به پایان رسیده پای میز مذاکره بنشیند. پیشنهاد اولیه باشگاه افزایش قرارداد بین 5 تا 10 درصد بوده و حالی شاید باشگاه این رقم را به 15 تا 20 درصد افزایش بدهد تا بازیکنان برای تمدید قرارداد خیال راحت‌تری داشته باشند. با این حال ذوب‌آهن برای جذب بازیکن جدید هم دچار مشکل است و قلعه‌نویی مجبور خواهد بود بیشتر با بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند کنار بیاید. هرچند او چند بازیکن سابقش را هم در لیست خرید باشگاه قرار داده است که شاید باتوجه به حضور قلعه‌نویی این بازیکنان با رقم نسبتاً کمتری به ذوب‌آهن بیایند و خیال سرمربی باتجربه ذوبی‌ها هم راحت شود.





منبع : پارسینه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار