سفر به ایتالیا معمولاً به شهر دیدنی ونیز ختم می شود اما در سفر بعدی‌تان مقداری تنوع را تجربه کنید و برخی از دیدنی‌ترین شهرهای کمتر شناخته شده ایتالیا در نزدیکی ونیز را ببینید.
کد خبر: ۴۴۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 20 June 2017

به گزارش تابناک : ونیز آنقدر زیباست و جاذبه های تاریخی دارد که هر چه در این شهر بگردید بیشتر  عاشق این شهر دوست داشتنی می شوید، شهری که با کانال های آب محسور کننده اش چنان جادو می شوید که می خواهید تا ابد در این شهر زیبا بمانید، اما شاید گاهی بخواهید به تفریحگاه های اطراف این شهر هم سر بزنید، می خواهیم شما را با شهرهای زیبای اطراف ونیز آشنا کنیم که نزدیک این شهر هستند و به راحتی می توانید به آنجا سفر کنید با  ما همراه باشید.

راونا

از ونیز با دو ساعت رانندگی می توانید به شهر راونا برسید، در راونا کلیساهای قدیمی زیادی وجود دارد که معماری زیبایی دارند و برخی از آن ها حتی در ۱۵۰۰۰ سال پیش ساخته شده اند در این کلیساها می توانید شاهد بهترین موزاییک کاری های روم شرقی در اروپا باشید. اگر به این شهر زیبا رفتید می توانید سوار بر دوچرخه شده و یا پیاده به مرکز شهر بروید در  آنجا کلیسای زیبای باسیلیکا و موزاییک کاری های شگفت آور آن را ببینید، به میدان دل پوپولو که میدان اصلی شهر است و در ۱۵۰۰ سال پیش ساخته شده بروید و با تاریخ این محل بیشتر آشنا شوید، بعد از آن سری به بازار مارکاتو بزنید و خوارکی های خوشمزه آن را امتحان کنید، در راه بازگشت از مقبره پالاچیدیا هم دیدن کنید چون موزاییک کاری های زیبایی دارد.

جاهای دیدنی اطراف شهر ونیز در ایتالیا

پادوآ

پادوآ قدیمی ترین شهر شمال ایتالیا است و توسط تروجان ها در قرن ۱۲ قبل از میلاد تاسیس شد، سفر به این شهر از محبوب ترین سفرهای مردم شهر ونیز محسوب می شود، این شهر تاریخی جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که مهمترین  آن ها کلیسای اسکرووگنی است که بر روی دیوارهای آن نقاشی های جیوتو در سال های آخر زندگیش قرار دارد، نقاشی هایی که شاهکار قرن ۱۴ اروپا هستند، آثار هنری چشمگیری مثل مجسمه سواره نظام ها را که توسط دوناتلو ساخته شده می توانید در باسیلیکای سنت آنتونیو ببینید، همچنین برای استراحت می توانید به کافه این شهر بروید که در سال  ۱۸۳۱ تاسیس شده و همیشه مشتریان خاص خود را دارد.

ویچنزا

می توانید با ۶۰ کیلومتر رانندگی از شهر ونیز به شهر تاریخی ویچنزا برسید که به داشتن ساختمان هایی با معماری زیبا  معروف است، بیشتر ساختمان های این شهر توسط آندرئا پالادیو ساخته شده و معروف ترین اثر او تئاتر المپیک است. می توانید در منطقه تاریخی این شهر گردش کنید و با دیدن این همه آثار تاریخی سفری به گذشته داشته باشید، در موزه های  بیشمار آن مدتی متوقف شوید و با دقت آثار باستانی آن را تماشا کنید، به گالری های هنری و میدان های معروف بروید و معنی ایتالیای تاریخی را بیشتر کشف کنید. در بیرون این شهر ویلای روتندا قرار دارد که دلیل خیلی ها برای سفر به شهر ویچنزا می باشد، این ویلا در سال ۱۵۹۱ توسط پالادیو طراحی شد و با تماشای آن می توانید همه ایده های متحول شده این طراح بزرگ و مطرح را در یک بنا مشاهده کنید.

جاهای دیدنی اطراف شهر ونیز در ایتالیا

ورونا

اگر از علاقمندان به آثار شکسپیر هستید حتما به ورونا سفر کنید چون داستان عاشقانه رومئو و ژولیت در این شهر اتفاق افتاده است و مکان هایی که مربوط به داستان های شکسپیر هستند، تحت پوشش کلیسای سن زنو ماگیوره قرار دارند و تبدیل به پر بازدید ترین جاذبه های گردشگری ورونا شده اند.

جاهای دیدنی اطراف شهر ونیز در ایتالیا






منبع : الی گشت 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار