تابناک: سایپا ۱۱۱، ۱۳۱ و ۱۳۲ ،تیبا هاچ بک، ام وی ام ۱۱۰ اس، سمند، پژو پارس و ۴۰۵، لیفان ایکس ۶۰ و ام وی ام ۵۵۰ فقط یک ستاره از پنج ستاره کیفی را دارند.
کد خبر: ۴۴۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 20 June 2017
تابناک اصفهان:  ایران همیشه بیشترین حوادث رانندگی و بیشترین تلفات رانندگی را داشته و هر سال آمار قابل توجهی از مرگ ومیرها، نقص عضوها و همچنین زندانیان به دلیل ساخت خوردوهای بی کیفیت و تصادفاتی که با این خوردها رقم می‌خورد را مشاهده می کنیم.
 
با وجودی که همیشه مسئولان سعی داشتند اذهان عمومی را به این سمت ببرند که عدم فرهنگ درست رانندگی یکی از عوامل اصلی حوادث رانندگی است اگر چه اینگونه است  اما در کنار آن ساخت وعرضه خودروهای بی کیفیت و غیر استاندارد و همچنین جاده‌های غیر ایمن از دلایل دیگری است که نقش بسیاری مهمی در تلفات رانندگی دارد.
 
اگرچه عدم فرهنگ درست رانندگی منجر به تصادفات زیادی می‌شود اما اگر خودروهای با کیفیت واستاندارد بود قطعا این تصادف تلفات زیادی و به ویژه تلفات جانی از جمله مرگ و میر و نقص عضو نداشت.
 
تردد خودورهای بی کیفیت در سطح کشور و عدم تولید یک خودروی با کیفیت و قیمت مناسب برای طبقه پایین جامعه که به اجبار خریدار پرایدهای سایپا می‌شوند سبب شده که هر سال شاهد تلف شدن بسیاری از نیروهای انسانی فعال و جوان در سطح کشور باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار