سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنان باید تلاش خود را بیشتر کنند. به آنها گفته‌ام برای رسیدن به چیزی که می‌خواهیم باید ریاضت بکشیم.
کد خبر: ۴۴۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 19 June 2017
به گزارش تابناک :  امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حضور در اصفهان اظهار داشت: خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا دوباره به اصفهان برگردم و هدایت ذوب‌آهن را بر عهده بگیرم. ذوب‌آهن باشگاه نمونه‌ای است و من با مطالعه این تیم را انتخاب کردم.

وی ادامه داد: امیدوارم خاطرات خوب سنوات گذشته که در اصفهان داشتم این بار با تیم خوب، مردمی و در کل باشگاه خوب ذوب‌آهن تکرار شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره همکاری مدیریت این باشگاه گفت: از هیئت مدیره و شخص سعید آذری تشکر می‌کنم. اینجا همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و هر کاری که می‌خواهیم در اسرع وقت انجام می‌شود.
 

قلعه‌نویی درباره تمرینات این تیم، در پایان خاطرنشان کرد: امروز جلسه اول تمرین است و ما در حال حاضر دو هفته از برنامه‌ای که در نظر داریم عقب هستیم. بنابراین بازیکنان باید تلاش خود را بیشتر کنند و به آنها گفته‌ام برای رسیدن به چیزی که می‌خواهیم باید ریاضت بکشیم. در سال های گذشته هر چه بوده تمام شده و رفته است. هر مربی بزرگی دوست دارد به ذوب‌آهن بیاید و در این تیم فعالیت کند.




منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار