حاجی زاده:
تابناک: دشمنان ما باید بدانند تهران، لندن و پاریس نیست؛ این یک کار کوچک بود که انجام شد و اگر دست از پا خطا کنند، ضربات مهلک‌تری بر سر آن‌ها فرود خواهد آمد.
کد خبر: ۴۴۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 19 June 2017
تابناک اصفهان: سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به شلیک ۶ موشک به پایگاه فرماندهان تروریست‌ها در دیرالزور سوریه در انتقام از حادثه تروریستی ۱۷ خرداد تهران، اظهار کرد: دشمنان ما باید بدانند تهران، لندن و پاریس نیست؛ این یک کار کوچک بود که انجام شد و اگر دست از پا خطا کنند، ضربات مهلک‌تری بر سر آن‌ها فرود خواهد آمد.

وی با اشاره به مسیر طی شده توسط این موشک‌ها برای فرود آمدن بر سر فرماندهان تروریست‌های تکفیری گفت: موشک‌ها از ایران شلیک شد و از فراز عراق عبور کرد، در سوریه فرود آمد و توسط هواپیماهای بدون سرنشینی که از اطراف دمشق به پرواز درآمده بود، بر فراز دیرالزور، اصابت‌ها را همزمان برای ما مخابره کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به این سوال که آیا تمام موشک‌های شلیک شده، به اهداف اصابت کرد یا خیر؟ گفت: دقیقا موشک‌ها به اهداف اصابت کرد.

سردار حاجی‌زاده تصریح کرد: شناسایی پایگاه تروریست‌ها و احاطه و اشراف اطلاعاتی در این رابطه، یک دنیا مساله است؛ زدن این موشک‌ها از این فاصله ۶۰۰ الی ۷۰۰ کیلومتری و نشاندن روی یک ساختمان کوچک، خود حامل یک پیام است؛ یعنی می‌فهمند که عیار ایرانی‌ها کجاست.
 
موشک‌ها دقیقا به اهداف اصابت کرد/ دست از پا خطا کنند ضربات مهلک‌تری بر سر آن‌ها فرود خواهد آمد/ تهران، لندن و پاریس نیست + فیلم 
وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا این عزم و اراده محکم برای دفاع از نظام را کاملا دارد و سرسوزنی عقب نمی‌نشیند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار