رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان اردبیل گفت: تاکنون چهار هزار کارگر ورزشکار در سطح این استان ساماندهی شده است.
کد خبر: ۴۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 07 June 2015

به گزارش مهر، احد پورایرانی تصریح کرد: در هیئت کارگری ۱۸ رشته برای آقایان و شش رشته برای بانوان فعال شده و در مجموع ۹ هزار ورزشکار داریم که چهار هزار نفر ساماندهی شده اند.

وی افزود: با این وجود در ورزش قهرمانی با کمبود ورزشکار مواجه هستیم و انتظار می رود برای رفع این معضل کارفرمایان به ورزش کارگران توجه داشته باشند.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان اولویت این هیئت را توسعه ورزش همگانی عنوان و اضافه کرد: در عین حال توسعه ورزش قهرمانی در سال جاری مورد توجه این هیئت است.

پور ایرانی با اذعان به اینکه در اعزام به مسابقات یک یا دو ورزشکار در هر رشته در حد قهرمانی داریم، اضافه کرد: این مهم موجب می شود رقابت بین ورزشکاران در حد قابل قبولی نباشد.

این مسئول با بیان اینکه مطابق قانون کار باید ۱۵ هزار ریال  هزینه ورزشی برای هر کارگر پرداخت شود، افزود: متاسفانه پرداخت این مبلغ از سال ۸۵ حذف شده است.

وی با بیان اینکه برخی کارفرمایان به بهانه مشکلات مالی در مقابل توسعه ورزش کارگری مقاومت می کنند، اضافه کرد: انتظار می رود به دلیل نقش تاثیرگذار ورزش در سلامت کارگران، کارفرمایان حمایت های لازم را در دستور کار قرار دهند.

رئیس هیئت ورزشی کارگری استان رتبه این هیئت را ششم عنوان و اضافه کرد: در سال جاری علاوه بر توسعه ورزش همگانی، توسعه ورزش قهرمانی نیز مورد توجه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار