یاداشت از حسین صدری؛
تابناک: اما وقتی این وزیر دوست داشتنی حرکت های سیاسی در رابطه با یک جناح انجام می دهند انسان حسرت می خورد که ای کاش وارد این حیطه نمی شدند. وقتی نقدهایی انجام می شود ایشان برآشفته می شوند و فکر می کنند یک عده می خواهند حرکت های دولت را تحت الشعاع قرار دهند.
کد خبر: ۴۴۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 18 June 2017
تابناک اصفهان: وقتی آقای قاضی زاده هاشمی را برای وزارت بهداشت معرفی کردند و مردم با سوابق ایشان آشنا شدند افکار عمومی به سمت ایشان رفت و جذابیت های شخصیتی  و عملکردی قابل توجهی برای مردم داشت. توجه به مردم و اهمیت به بیمار در بیمارستان و مسائل هزینه های بیمار از مسائلی بود که در دوره ایشان مورد توجه قرار گرفت و بسیار برای مردم شیرین بود و دعاهای فراوانی پشت سر ایشان بود و هست و انشاالله خداوند عمر با عزت و سلامتی به این وزیر دلسوز عطا کند. از بس این وزیر دوست داشتنی است.
 
اما وقتی این وزیر دوست داشتنی حرکت های سیاسی در رابطه با یک جناح انجام می دهند انسان حسرت می خورد که ای کاش وارد این حیطه نمی شدند. وقتی نقدهایی انجام می شود ایشان برآشفته می شوند و فکر می کنند یک عده می خواهند حرکت های دولت را تحت الشعاع قرار دهند. در صورتی که در زیر مجموعه  ایشان کاستی هایی وجود دارد و باید برطرف شود.
 
حرکت ایشان برای درمان عماد کودکی که در بحث تروریستی مجلس معروف شد بسیار ارزشمند بود. اما درحال حاضر چقدر کودک داریم که پدر و مادر آنها در صف ملاقات با مسئولان نشسته اند و نیاز به کمک دارند. ای کاش می شد به سراغ آنها هم رفت.
 
یا روشی ایجاد کرد که کسی نیاز به مراجعه به هیچ مسئولی نداشته باشد و سیستم های حمایتی بتوانند مشکل این کودکان را حل کنند و این قطعا با درایت این وزیر زحمت کش عملی می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار