اصفهانی ها به گوش:
تابناک اصفهان: فردی كه در فضای مجازی تبليغ داروهای لاغری را می كرد و برای شهروندان اجناس تقلبی ارسال می كرد از سوی ماموران پليس فتای اصفهان شناسايی و دستگير شد.
کد خبر: ۴۴۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 18 June 2017
به گزارش تابناک اصفهان، فردی كه در فضای مجازی تبليغ داروهای لاغری را می كرد و برای شهروندان اجناس تقلبی ارسال می كرد از سوی ماموران پليس فتای اصفهان شناسايی و دستگير شد.

سرهنگ "سيد مصطفي مرتضوي " رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان  بيان داشت :در پي شكايتي يكي از شهروندان مبني بر اينكه با مشاهده و خريد داروهاي لاغري از طريق فضاي مجازي و مبتلا شدن به عوارضي پس از مصرف آنها بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت:با بررسي هاي انجام شده توسط كارشناسان مربوطه مشخص شد داروهاي خريداري شده توسط شاكي علاوه بر اينكه لاغري به همراه ندارند تقلبي بوده و عوارض زيادي براي مصرف كنندگان دارند.

سرهنگ مرتضوي افزود:با انجام اقدامات تخصصي توسط كارشناسان پليس فتاي اصفهان متهم در منزل خود كه آنجا را محل فروش و توزيع انواع داروهاي تقلبي كرده بود شناسايي و تمام داروهاي غيرمجاز وي توقيف شد.

سرهنگ مرتضوي با هشدار به فروشندگان داروهاي غيرمجاز بيان كرد: پليس با افرادي كه سلامت شهروندان را به خطر مي اندازند با قاطعيت برخورد مي كند و همچنين به شهروندان توصيه كرد داروها و اقلام بهداشتي خود را فقط از داروخانه هاي معتبر خريداري كنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار